▷▷20100809

Rabak kena kondem! dem kau!

Salam sume. oke ini entry ke 426. ces la si KIE-YU tu bole kah dia kata hari simalam aku tak bagitawu entry ke bape. KAHKAH! suda setop setop akan keperlian itu! ciss. 


harini aku nak cite pasal semalam. aku bosan gila babai babe. taktawu nak cakap tahap kebosanan tu. bosan aku nak cakap pasal kebosanan aku semalam. bosan betui! ciss. kebosanan aku telah buatkan aku rabak. apakah? koyak la. tak paham2 lak. :P


dah tu, malamnya dalam kul semilan gitu, SANGKEKASIH gerak dari kedah balik ke segamat naik bas. da la budak masam tu demam. ada sikit kerisauan di hati la. kesian kat dia. rindu saje. *erk gelip sekejap 


-ada nampak muka cam orang rabak tak? hek hek-


aku punya risau plus rabak terus buat aku takleh tido terus. sampaiiiiiiii lah kul tujuh pagi gitu, baru dapat tido. itupun sbb hujan. hekhek. kemudian kemudian kemudian terus lena diulik ulik ulik mimpi tak bape indah. tah tak ingat mimpi apa. hokhok.


ni nak cakap sikit. erk nak bagitawu sikit. pasal keje kondem mengondem ni. besh ke weh? apa rasa? ada rasa kuih raya tak? ke rasa ayam panggang? atau rasa nak kena salai je? huh. bukan pe, aku tiba rasa macam da lali fulak. 


bila aku mulaaaa je nak buat sesuatu, then ada peningkatan, terus kena kondem mondem modem strimiks! dem betui! apakah yang diorang ni rasa ek? puas? kalo aku jatuh tu, puas la kot. tapi kalo aku buat dekk je, tak ke makin sakit hati kau?


-ada nampak cam orang jenis buat dek tak? jap, gambar fresh ni, so aku pakai tshirt putih, anda bagaimana?-

serius. aku lali. sesungguhnya ALLAH S.W.T itu Maha Adil. takpe, redha kan saje. lagipun, Allah akan turunkan ujian pada hambaNya dengan ujian yang setakat hambaNya mampu hadapi saje. jadi, setiap kali proses pengkondeman berlaku, pasti aku ada penyokong di belakang tabir tirai kasih. ades.

aku memang mudah jatuh. cepat tersungkur. asik tejelepok jatuh. tapi jatuh aku, orang tak nampak. hanya yang tertentu saje nampak. dan mereka tolong bangunkan aku. bagi semangat. bagi ubat ubat pamasi hati. *waklu

jadi, aku dengar kata pada yang tertentu saje. so, pada pengkondem mondem modem strimiks sila rasa sakit hati jikalau aku tiba-tiba buat dek saje dengan kritikan MACAM BAGUS kau tu. kehkeh. oke da. itu saje luahan kali ni. adiostavistawindowseventeen.

-sekian-


7 komen kat sini !:

tiafazunia said...

lex2 cool jek!
tapayah dgr dorang cakap. :)

dorang tuh jeles kot! haha!
a big L for them! Loserr!

Zulfahmi Abidin said...

hek eleh.relax la eciz..perasaan noh ko nie....dah2..aku sntiase sokong ko dari blakang eciz....:)

Kie-yu said...

wah~
mesti comey dak Kie-yu tu kan?
hakhakhak.

ko wat dang je dgn dak2 kondem tu
kalo lynkn wat saket ati je
peace dowh!

psst..aku tak pakai bju
anda bagaimana?
hee :D

ardinihumaira said...

saper kondem tu meh dni ganyang dia cukup2 taruk budu sebotol dua lam mulut dia ;p

KuBi said...

yuhuuuuuuu!! mana mudak mulat nomey2 nih? wakakakakaka

lya said...

sabar eciz.. sabar.. jangan bebel lagi.. nak dengar eciz bebel kat skype nnti takut eciz tak cukup nafas..

hahaha...

Laki eciz said...

spe yg kondem ayg ni???ckp ngn abi bia abi g sepak mke die...!!!!