▷▷20100810

Camat poce kawan-kawan !

Salam blogger semua. muah! tak pernah aku nak kiss kiss korang kan? tiba2 je rasa nak muah. hamek jela. takyah malu-malu. aku bagi sambil pejam mata. korang amik dengan tutup tinge tau tau! KAHKAH!


oke la. sebenanya, nak ucap kat korang. Selamat Menyambut Bulan Ramadhan. semoga di bulan yang mulia itu nanti, korang akan penuhi harian korang dengan ibadah serta amalan yang diberkati. huwah huwah! aku ke yang ucap ni? pelis la caye. hik hik!


jangan ponteng ponteng pose tau! oke la oke la. nanti korang buat kuih raye, sila sila pos kat aku. laju laju aku amik dan terus rasa. ekekek. lagi lagi kuih semprit a.k.a kuih dahlia. ouch! my peberet tu huweyhhhh!


-makkk kecurnya tengokkkk-

kalo pegi beraya rumah orang, ada kuih ni, aku habiskan sebalang sorang takde hal. ekekek. sungguh tak sinonoh la cicit sape la ni ades. hey hey hey apa ni cite pasal raye. besok baru nak pose oke. KAHKAH!

oke la oke la. SELAMAT PUASA kawan-kawan. ilapu tau! muah! hikhik.

-sekian-

11 komen kat sini !:

nabilah_2908 said...

hoho..boleh habiskn sampai sebalang..bnyk tu..

raya ni eciz buat la kuih seperit..leh mkn bnyk2.. :)

Selamat Berpuasa...(^_^)


jom ke APA KATA HATI pulak,
DONUTS

safiyyahosman said...

yuhhuu..selamat..t dit raya pos ok..ahahahahaa

Zulfahmi Abidin said...

dah tawu dah perangai eciz mcm ner.so nanti eciz datang fahmie kluarkan kuih lain jer.lols

tiafazunia said...

selamat ponteng pose! eh ?
selamat berpuasa! :))

pawaka19 said...

nisa nape post komen ni macam tersorok..jenuh aku mencari..selamat bulan puasa yea

"Rancangan Menarik Astro Sempena Ramadhan 2010"

mida said...

tengz 4 da kiss..haha..
selamat menjalani ibadah pose jugak..

akmal hacks said...

sila buang pic kuih tu sebelum waktu sahur esok ye.. kalu x gua siat2 lu.. ;p

KuBi said...

esok raya yehaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

ardinihumaira said...

mak aiii ada sekut raya kecur air liur dni tengok ni.. nak duit raya plisshhhhh :D
hehe...


selamat menjalani ibadah puasa dan selamat bersahur. besok jangan tersilap g lunch lak tau hiksss ;p

Ieda Al-Habsyi said...

selamat berposeeeee eciz, ko jgn ponteng pose, kalo ponteng gak jgn lupe ajak aku, hahahhaha! gurau je beb, weh, makin cunnn belog ko! akak suke!!! :) sorry beb lame tak jengok cni, akak kan bz kalah MB Perak, hahahhaha! sebelum tdo je bt entri pastu terussss tdo, take care dear :) muah! muah!

E.d.Y said...

salam ramadhan al-mubarak dan selamat berpuasa dari danielzaididotblogspotdotcom...

alahai..ada gambar kuih lak..tergugat iman..huhu