▷▷20100704

Kisah2 Lawak, ke?

Cerita satu
Cikgu : Mat, di mana letaknya Australia ?
Mat : Di sini, Cikgu! ( sambil menunjuk pada peta )
Cikgu : Bagus! Sekarang Chot, siapa yang menjumpai Australia?
Chot : Mat, Cikgu!



Cerita dua
Alang : Kenapa semut kecik? 
Along : Pasal mak bapak dia kecik... 
Alang : Ada sekumpulan semut sedang berjalan-jalan untuk berhari raya di rumah kawan-kawan nya. Bile dah penat sumer duduk. Lepas tu jam dia orang nak jalan, dia orang takleh bangun, apasal? 
Along : Pasal kaki dia orang semut-semut... 



Cerita tiga
Tom menceritakan tentang kehebatan datuknya kepada Harry
Tom : Datuk saya tahu bulan apa dia akan mati, tahunnya dan mengtahui masa dia akan meninggal dunia 
Harry : Hebatnya! Bagaimana dia tahu? 
Tom : Dia telah diberitahu begitu oleh hakim di mahkamah...



Cerita empat
Korang tau tak.. telinga lipas terletak di kaki... tak percaya?
Cuba hang tangkap seekor lipas letak atas meja... cuba jerit..lari!!! mesti lipas tu lari... kan...


haaa cuba tangkap balik lipas tu...potong kaki dia dan letak balik atas meja....hangpa jerit la kuat-kuat... lari!! lari!!... tengok lipas tu larike tak??? 



credit to: GELIHATI





1 komen kat sini !:

~Ann~ said...

haha..