▷▷20100712

Gadis Terbilang suka kutuk orang

 Apahal aku cakap cmtu? KAHKAH! tade la. malam tadi, aku turun kapet. saje tolong menolong orang melolong kapet sorang-sorang mcm si GT tu. KAHKAH! tup-tup masa tu, cite SMALLVILLE ada kan. apa lagi. kitorang beborak. ni beberapa yang aku snap untuk tatapan korang.
ni part si clark kent tu bole raba si sepupu chloe. ciss terus kitorang memanaskan kapet dengan cite 18sx kitorang bak kata HP cis cis.

diikuti cite HEROES. si HP tu la tak habis2 suka cite tu. kitorang selitkan sikit. peh peh membayangkan macam2. KAHKAH!


pastu ni sambungan cite HEROES tu. dok nak cakap dengan mesin atm la apa bagai KAHKAH! pastu sesi HP kutuk GT then GT kutuk HP memang bole dijodohkan ni. KAHKAH!

bila cite SMALLVILLE masuk balik tiba2 kutuk puji watak2 dalam tu. kitorang becerita ni spontan sambil tengok cite tu. KAHKAH!

oke last sekali gosip artis. mana taknya, tengah sedap2 tengok cite tu, tiba2 iklan, kebetulan iklan bekisahkan si PASA SANDAL dengan TIZ ZAQYAH tu yang lagi sedap becerita.

masa kitorang beborak ni, ada la beberapa yang mencelah. si HYPER PLASMA, kak NANANANA dengan TUAHFADZLI. tapi kemencelahan dorang tak lama bila cite SMALLVILLE ditayangkan semula kat tv pas iklan. KIHKIH!

yang penting si HYPER PLASMA dengan GADIS TERBILANG, lu orang memang ampagas. KAHKAH!


p/s: dan sebab ini jugak la, SANGKEKASIH majuk sbb aku tak layan dia dan dan dan dia skang tak sihat masih majuk. kesian dia. ;(((

11 komen kat sini !:

Kie-yu said...

cis!
gosip je keje ko ye eciz!

honey amour said...

gisipes tul korang yer...

KID LEARNS TO FLY™ said...

naseb baik gua tak terjebak haha..tu kebaikan jd stalker hahaah...

velasrizal said...

haha sonoknya gosip2 kan.. tenang minda jap..

Kenali Sifat Aneh Wanita

Kumbang Jingga said...

rajinnya tul print screen..suspect lah hehehehe

TheStoryTeller said...

peh2...nama gua ade..nama gua ade..bab heroes mmg gua layan..smallville..dah bosan..bab artis off terus..kahkahkah

ardinihumaira said...

pesal nama dni tak de skali? hehehe

Aqeel said...

jejai semua masukk AHAHAHA

sebelas said...

panjang betui mesyuarat tue..ish ish ish








http://nomborsebelas.blogspot.com

GadisTerbilang said...

Gua sumpah lu jadik kotak chat!!!!

Bhaahaha

Laki eciz said...

tau pn abi majok...tp wat jgak;(