▷▷20100726

Gomo dia sampai berbuih !

Assalamualaikum! oke ini entry ke 412. KAHKAH! aku pun tak paham kenapa aku asik bagitawu aku punya entry ke bape. sebenarnya, aku asik terlepas pandang entry yang da genap. contoh, yang ke 100 ke, yang ke 200 ke, sbb aku nak buat 1 entry khas, tapi asik terlepas pandangggggg je!


skang aku nak remind diri setiap kali nak post entry. ngeh ngeh. korang pun bole tawu kan. oke, cukup! aku nak cite mengapakah aku tidak langsung menjengah korang atau belog aku sendiri? kenapa? entry pun kering.


hoh! aku bizi dek oi. bizi buat apa? bizi menganga! KAHKAH! tadok la. aku baru dapat tawu si KUBI ketua geng KAMBING tu telah mewarwarkan bahawa sudah wujud 1 radio baru. GOMOfm namanya. wah wah. tagline pun, GOMO SAMPAI BERBUIH! huahua! cis.


jadi, disebabkan KUBI ni rakan blogger aku jugak, aku pun nak promo GOMOfm ni kan. mana tawu GOMOfm ni naik nanti, aku pun bole glamour. KAHKAH! oke aku sangat perasan! tibai aku skang! :p




dah dah. korang klik je gambar tu. akan terus menuju ke belog rasmi GOMOfm. insyaAllah bole layannnn!! semoga terhibur!

5 komen kat sini !:

Kie-yu said...

haku ingt ko nak gomoh ape la td eciz
cis! cis~!

ardinihumaira said...

hik3... ingatkan betul stesen radion gomo fm tu rupenye belog ;)

nabilah_2908 said...

lebih kurang mcm frenzyfm la ni yer..huhu..



jom ke APA KATA HATI pulak,
DEMAM CEKODOK

ardinihumaira said...

dni juga cuma nak bagitahu yang keputusan giveaway dah lama kuar...


dua2 giveaway 3 jam sahaja tu...


keputusn giveaway 3 jam sahaja #2
keputusn giveaway 3 jam sahaja #1

Raybond said...

huhu.. rjen promote radio ek. =)
laling sehat ke?? cantik blog.. tpi dah baper kali tukor layout nie? huhu..