▷▷20100606

Tengok orang kawen, teragak nak kawen. SANGAP daaa!

Selamat berbakti wahai pengantin-pengantin sekalian. KAHKAHKAH! aku bila tengok orang kawen, makin teragakkkkkk nak kawen. naik SANGAP dah huweyhhhh!


harini je, ada 4 buah rumah jemputan kenduri kawen. rumah pertama, aku makan. rumah kedua pun, aku makan. rumah ketiga?? aku minum je. heyyy, perot AKAK ni ada 2 bahagiann je. walau nampak SOMEL gitu kan KAHKAHKAH!


cik maisarah dengan makusunya yang suka pakai topeng. KAHKAH!




rumah ke empat terus tak turun. letih makkk! bila balik masuk chatting, alaaaahai. boringnya la haii. sume tadokk ka??


sume kua la babe. jadi tak lah aku aktif sangat kan. blur blur gitu. rasa macam nak edit mengedit lagi la. tatau nak edit page atauuuu edit gambar. KEHKEH! tengok mood la kang.


okey laaa. ni je la huweyhhh kisahnya. papaiii.


1 komen kat sini !:

~Ann~ said...

ko memang sangap.. la la la~~~