▷▷20100506

Sumpah! Aku benci!

heyyy! memang tak reti bersyukur! untung laa negara nii bagii warga korangg tuuu makan tawuuu! kerja. kalau tak suka, kenapa sanggup masuk negara nii secara haramm??? sanggup naik bot tengah malam bagaii!! heyy. aku baru sematkan dalam pale hotakk aku nii supaya jangan membenci warga korang sebab masuk negara secara haram buat hal itu ini. sbb aku fikir, korang manusia jugak! hamba Allah! tapi bila aku baca ENTRY TAK FATUT NIII maka dengan tiba-tiba perasaan marahh timbul kembalii!! vuduhhh!! aku baca dari ENCIK BEN ASHAARI laluu membuka page CIK nii terus terbuka ENTRY TAK FATUT NII!

sumpah aku benciiii!!


4 komen kat sini !:

liyanaa said...

haaa baru je puji dalam entry ini, dh ada pulak yg buat tahi T_T

niseca said...

a'ah. entry tu saya dah baca. baru nak kagum okeyy. tapi bila ada yang buat tahiii ituu, sangat mengecewakannn!!

cikaidacomei said...

hoh'..akak pon benci..dorang ni suke2 je kan...
kalau negara dorang bagus sangat..wat pe datang sini?
nyemak je...bencik tau..tapi kan..benci org tak baik.

dah tu nak wat macam mane lagi kan? dah dorang tu mulut cam longkang...ikot sedap je nak cakap..dorang yang buat diri dorang dibencik oleh kite ..kan..kan..kan..

niseca said...

eii. vetul kak! vetul! ta bek benci, tapi tak suka lah! tak suka!