▷▷20100506

Aku tak lah pandai edit gambar

Assalamualaikum aku mulakan bicara untuk berblogging. nak beritawuu dulu-dulu aku sangat suka edit-mengedit. haihh masa tuu tak bape explore adobe photoshop tuuu kan jadi ni jelaa hasill susah payah aku edit kann. aku selalu buat dalam cara yang susahh. tapi sejakk aku kenall dengan SANGKEKASIH aku da makinn pandai edit gambar dalam cara yang sangat senangg heheh tak payahh la susah-susah nak edit lagii kan.
Haa nii laa gambar yang aku edit secara bersusah payah. heheh. muka tuu masa tengah merajukk melampau betull muka tuu kann
Yang nii fulak, gambar gabungan.masa nii dah tawuu la nak cantumkan cara senang cmne kann. kat airterjunn tuu ada kitorang berdua jee kalau tak, takde nya aku nak bergambarr cmtuu okeyy huahua almaklum aku sangat pemalu hattoii.

okeyy itu saja. ;D

2 komen kat sini !:

ziErwA zAinAL said...

hoho,,cntik2

kalau sudi komen la entry saya..
jawapannye ialah???

niseca said...

haha. hattoii hattoii tenkiuu manyak-manyak