▷▷20100509

Sambut hari emak, simple jeee

Dalam takde perancangan apa-apa punn. mula-mula ingat nak tunjuk kat mak aku gambar yang aku edit tadi. tapi masa tengah buat tuu, abang aku tanya fulak. "nak buat kad ke?" huh terus terfikir, hah nak print la jadikan kad.

bila keluar, mula-mula memang fikir nak buat kad je. jalan funya jalan, terfikir takkan ni je kot hadiah? terus terfikirkan kek. heh. aku ni simple je orangnya. jenis tak pandai nak sambut apa-apa. jadi, keluarga aku makan hati leee kalau apa-apa hari penting bagi diorang kalau duduk dengan aku sbb aku jenis buat dekk je. hihi

dahh tu kakak ipar aku ada jugak kat rumah. aku pergii bandar dengan anak buah aku. kitorang fikir nak sambut hari ibu nii sama-sama. jadi, kek nii untuk kedua-dua ibu. yey!
Nii lahh rupa kek yang aku & anak buah hadiahkan pada emak aku & ibu anak buah aku. heheh kecill tapi sodapp! menyebukk vetull laa si pakcik lilintul tuuu. hihi
dan macam niii laa rupa kad yang aku bagi kat mak aku. saiz A4 hattoii sangat mencantikkan. dalam kad tuu, muka kami jadi gelap sikit jadinyeeee gambar aku punn gelap gilaaa arghhh!

mak, tak ada yang istimewa yang eca boleh buat melainkan kad dan kek ini. ;)

9 komen kat sini !:

Mr Kamikaze said...

Selamat hari ibu juga...

princeduyong said...

ibulah segalanya kan...

azman roslan said...

cantik kek tu, mesti sedap...

Amir Izzat said...

cantik ar kad tue..tolong buat untuk amir...

Nisaeciz said...

@Mr Kamikaze

selamat selamat!! ;D

Nisaeciz said...

@princeduyong

yeahhh! ibulahh segala-galanya!

Nisaeciz said...

@azman roslan

tawuuu tape! sangat sedap okeyy! ;D

Nisaeciz said...

@Amir Izzat

amir nak jugakkk? kad utk apa??

ZiErWa zAiNaL said...

selamat hr lahir ibu juga

kalau sudi komen la entry saya..
tak sabarnye