▷▷20100516

Lupakan aku, wahai KAWAN!!


kawan dalam susah
kawan dalam senang
timbul kawan baru
kau lupa aku

semoga apa yang kau buat direstui
kau lupa segala-gala tentang aku
aku sebak kau buat macam tu
tak apa yang teruskan

mungkin cara aku tak sehebat kawan baru kau
tanpa diorang siapa lah kau
tanpa aku kau raja
dah dah aku malas nak fikir lagi

penting tak penting kau ni
aku tak nak amik tahu lagi
yang aku tahu aku dah sakit
banyak kali kau buat aku

sebab kekasih kau pinggirkan aku
sebab kekasih kau buang aku
bila kekasih mengkhianati
kau cari aku
baguss baguss masih ingat aku

sekarang yang
sebab kawan baru kau lupa aku
sebab kawan baru kau pinggir aku
sebab kawan baru kau tolak aku
sebab kawan baru kau tak endahkan aku
bila kekasih mengkhianati lagi
kau langsung tak cari aku
sebab dah ada kawan baru kan

aku ingat aku ni kawan kau masa susah je
rupanya susah senang dah tak cari aku
hahahahahaha terima kasih yang!

FINISH already. 
sah kita cuma kawan di PJB je
tapi dalam hidup
aku bukan siapa-siapa pada kau
adios bebeh!

2 komen kat sini !:

NU.YA.RA said...

"baik" punye org...kene byk besabar...

Eciz said...

@NU.YA.RA

tawu tape. hmmm