▷▷20100524

Aku senyum baca entry hentam-hentam ni

ni semua fasal entry hentam menghentam ituu lee. yang kipas ke yang tak kipas kee aku baca semua entryy. agak-agak-agak suka aku komenn le kalau biasa-biasa aje aku senyum je ekekek bukankah senyuman aku begitu menawan agagaga.


tak kurang fulak yang jenis masuk campurr ekhh bukan bukan yang jenis hangennn tak tentu masal ekekek sila terasa cepat. biasanya aku komen jugakkk. 


aku post entry nii bukan nak masuk campur hal korang haihhh lantak u allz laa kannn tapi tadi-tadi aku ada terbaca komennn sorang tuuu dia cakap tuuu pastu dia kutukk tuuu pastu dia gelakk miakakakak. apa tuuuu?? ala-ala tikamm ekh ekh aku memang kuat makan cili soo aku terasa la pedasnya ouch ouch kuangkuangkuang.


lantak u allz nak kutuk blogger mana atau nak backup blogger mana lahh kan aku tukang baca jeee cuma jangan libatkan aku walau aku sendiri melibatkan diri miakakakak. sekali nama aku terpampang kat mana-mana belog yang hentam-hentam niiiiiiiiii aku akann bagi award agagagaga apa la punya baikk aku nii.


hey hey hey don't u dare okeyy nak sabitkan nama aku miakakak sabit fulakk babit la hoii. dah dah kias kias tapee aku senyum je ekekekek bia aku sendiri ngaku terasa jangan up kan nama aku nanti aku femes camana?? korang jugak melopong agagaga. dah itu aje ekekek.


seronok tengok orang ngate kita kat belakang kite nii rupanya ekekek.

6 komen kat sini !:

heart~ said...

eh2 mcm lbh kurang my entry yg baru post...kekekeke

dunia blogging ni byk talam dua muka kn...hohoho

hellioz said...

lu relax je eciz
papehal lu roger gwa,
gwa kasi TERJAH itu blog....
gyahahahahhahaah~

gwa syak lu ni spoiler la...
apsal lu xingat tajuk n3 si gadis trafik GT tuyh?

terbantut dah idea gwa...
gyahahahahahhahaha~

Faizal The Newscaster said...

asam garam kehidupan blogging..hehehehe

Eciz said...

@heart~

a'ah tawuu tape. banyak sangat yang kita jumpa. huhu

Eciz said...

@hellioz

agagaga. yg gua lupa tuu n3 SA la dol. ekekekek apa la manyak mkn simut ka. pe2 hal wa roger lu kawan! ekekekek

Eciz said...

@Faizal The Newscaster

banyak sangat asam dan garam tu yang sampai tersedak. kikiki