▷▷20100320

Selamat tinggal faiz . T_T

Tit tit [ bunyi nada msg hp ]

** Terima kasih untuk segalanya. saya sayang awak. tapi saya lebih sayangkan masa depan saya.. **

... ha?? knp dia hantar msg mcm ni?
[ reply ]

** Kenapa ni sayang? ada masalah ke? **
** Kita mesti berpisah untuk masa depan yang lebih terjamin **
** Kenapa? ayg kacau abi ke selama ni? **
** Maafkan saya. bye **

... uhhh. pilunya hati ini tak terperi. setelah setahun bersama, ditinggalkan macam tu aje. apakah ini agenda dia selama ini? membuatkan aku menyayanginya sedalam hatiku, kemudian tinggalkan aku terkontang-kanting? apakah malang..

[ terus call ]

aku: sayang. kenapa ni?
dia: tak ada apa-apa. jangan panggil aku sayang.
aku: kenapa ni?? [ nada pilu.. ]
dia: kita memang tak serasi. aku tunggu je saat ni. aku sabar je setahun ni.
aku: kenapa buat macam ni?.. [ tersedu.. ]
dia: dah. dah! jangan nak nangis pulak!
aku: ... sampai hati.. [ terus menangis.. ]
dia: dah! bye. [ off call ]!

... semalam aku gembira bagaikan dunia labis ini aku yang punya! tapi hari ini, dia buatkan aku menangis dan terus menangis. hujan ini tidak henti, bagaikan menuruti hati yang terlalu pilu ini.

***

Tok tok tok [ bunyi pintu bilik diketuk ]

eca..! eca..! [ hah! suara abah! ]
eca..! ooooo eca..! bangun..! sembahyang subuh..!!

... aduhhh. mimpi rupanya! apalah. punyalah excited semalam, mlmnya boleh mimpi kena tinggal. adoi! abah ni, potong betul. baru nak feel menangis. kihkihkih~

sebenarnya, aku terfikir-fikir, hari ni faiz akan meninggalkan aku. uhhh. tinggalkan tempat je. dia nak balik jitra dahhhh. hekhek. jgn mareeee ~

4 komen kat sini !:

nabilah_2908 said...

hye...slm kenal dari nabilah...

ceh...mimpi rupanya...tp nasib baik mimpi jer kan.. ;)

moga u all berdua bahagia..hingga ke akhirnya.. ;)

Nadya ©™ said...

HAHAHAHA..aku baca dengan penuh perasaan..Tiba².................


mimpi rupanya ;p

RED+rhapsody+APPLE said...

adeh saspen je ;p

RED+rhapsody+APPLE said...

adeh saspen je.