▷▷20100309

Laman Sosialkuu~

Bosan ouh bosan.

Kenapa? Sbb aku ni mudah sgt bosan.

Aku ni pendiam. Tak pandai bergaul sgt.

Bila cuba nak bergaul, org tak layan.

Maka, dengan pantas aku jadi bosan. Huhu~

Jadi, tak hairanlah, kalo banyak laman sosial yg aku tahu, pernah kunjungi, pernah join tapi jaranglah lekat.

Kecualilah ianya ada keseronokan tersendiri.

Laman sosial yang aku masih lagi lekat sampai sekarang ialah,

MYSPACE! sbb, aku boleh buat apa je dgn myspace. aku ni suka edit mengedit. sejak aku tahu cara nk edit & bikin page sendiri, aku makin seronok dgn myspace. aku buat itu buat ini. memang seronok. aku join myspace ni sejak 1 April 2006 lagi. disebabkan itu jugaklah, myspace masih di tempat pertama utk aku sign in! ;)

kedua, BELOGGGG! sbb, aku boleh meluahkan rasa di hati. geram, gembira, rindu, sedih & macam2 perasaan yg ada. aku jadikan belog ni ala2 diari hidup aku. yg boleh dikongsi oleh semua lapisan masyarakat. belog juga boleh di edit page nye. sbb tu aku suka layan belog ni. sekurang2nya, aku tak lah bosan sangat. hehe. belog ni tak payah nk sign in pn tape, kalo sekadar nk tgk perkembangan terbaru kat page. hehe. biasanya, aku akan buka email dulu. kalo ada org komen, baru aku sign in belog ini.~ ;)

ketiga, FACEBOOK! pada mulanya, disebabkan game2 & kuiz2 yang ada. aku jd khayal dgn facebook. lama2, jadi tempat terkumpulnya kawan2 lama aku. kawan dari sekolah rendah yang ramai. tu yg buat aku makin syok nk sign in facebook. kalau korang nak tahu, facebook aku ni, aku hanya akan approve kawan yang aku kenali. means, kawan2 sekolah atau kawan2 yang pernah beramah mesra dengan aku. sbb tu, aku tak letak icon friend request. icon friend request hanya akan dpt ditunjukkan pada org yang pernah add kawan2 aku. means, friend of friend. kalau dia bukan salah seorang dari kawan2 aku, maknanya, dia juga bukan kawan aku. aku akui, jarang org add aku. dan aku akan ignore je kalau ada sapa2 yang tak letak muka sebenar dia. hehe. sorry guys yang cuba nk add aku tu ye. hehe. so, facebook ini hanya akan buka utk contact dengan kawan2 lama aku. tu je. ;)

hanya itulah laman sosial yang aku lekat sampai sekarang. yang lain, mcm FRIENDSTER, TWITTER, TAGGED, HI5, FLICKR, YM & apa2 lagi yang aku tak senaraikan tu, mmg le tak lekat. sbb membosankan. hehe. FYI, semua yang aku senaraikan tu, semuanya ada account aku. hehe. ;))


0 komen kat sini !: