▷▷20090506

Waduh..

Love Love Love.
ok. dah mula dah.
apa tu? cinta syg cinta.
knp aku ckp gitu gaya?
err sbb aku mula mencintai la.
em. pada siapa? pd org la. :p

ok2. jgn pening2.
mcm ni. smlm. gila pnya gdo.
sbb tu spai mencarut.
nak tau apa keputusan bodo aku?
mcm biasa la. "PUTUS!"
muktamad la kononnya.
ya ya. aku salah. ta patut kan?
mcm la besa sgt salah dia.
bkn ada girl lain pun.

skang. aku ta ckp apa2 kat dia.
apa status sebena hbgn kami ni.
da sambung blk atau still putus.
aku sdri tatau.
terperangkap dgn diri sdri.
err, diri ke ego?
ups, no komen la.

ok2. berbalik pd love tu.
nak tau. semakin aku menjauhi dia.
semakin dlm cinta aku.
beria ckp ada org lain.
tp, sapa? aduh. dia sdri tahu aku tipu.
dia tahu aku sgt setia.
hati aku mmg milik dia.
nak buat mcm mana lagi.
dia penah ckp, kalo aku curang, dia akan..
"babai syg". itu katanya.
then, masa minta putus smlm.
aku teringat kata2 dia.
lalu, aku berpura, da dimiliki org lain.
aduh. dia lgsg ta caye. susah2.!

jd, mcm mana ni?
aku tanak ckp kat dia.
aku tanak ckp yg aku tersgt cintakan dia.
bia la. skang pun, aku lyn dia baik sgt.
mcm sedang becinta pun ada.
senang cite, mcm biasa jela.
tp tade gado2 anymore.

kesimpulannya, aku masih cintakan dia & tersangat cintakan dia. :)

says: aduh. ego, pegi la jauh2. aku nak dia la!! :(

2 komen kat sini !:

faiz.degil.com said...

abi ttap cntakn ayg..:(

e.c.a said...

em. thnx.! me too. :(