▷▷20090508

Esok Maybe The Best Day!

Assalamualaikum. hai hai hai! :D
wahh. kenapa aku begitu gembira ni?
hehe. sbb esok punya hari la..! :D

ok. nak ikutkan esok aku pergi temuduga terbuka kan?
tp, ta jadi. cz, err mcm malas je. :D ready pun tak.
jd, aku kebingungan. cane nak beritahu kat mak abah.
knp msti nak bingung? sbb, aku tetap mahu ke tempat tu.
bkn krn temuduga, tp kerana nak jumpa si dia.
tp, takkan aku nak tipu mak abah sal temuduga kan?

Jd, dengan selambanya td aku terus terang kat dorg.

Mak : budak2 tu pergi temuduga tak?
Aku: taklah mak. diorang tade respon pun kt eca. [sambil nak menyusun ayat]
emm mak. kalo eca ta pegi jugak boleh tak?
Mak: suka hati awaklah. [sambil menyapu sampah2 kat laman]
Aku: tp, eca tetap nak pegi segamat tu.
Mak: haaa. itu tak boleh.
Aku: Alaa. faizah dgn syafiqa pun ikut sama la.
Mak: knp dia nak ikut pulak?
Aku: Dia ckp saje nak jalan2. boleh eh? [menyengehhh :D]
Mak: Suka hati awak la.
Aku: boleh?? [muka teruja!!] :D

pastu, aku masuk je dalam rumah. terus melompat!
yessss! dpt jugak pegi! hehe

err. bg korg biasa je kan? tp bg aku. waahh. besh tau!
sbb, aku ni mmg susah sgt nak kua rumah.
tgkla. mak aku takan bg kalo aku kua sdri.
ta caya la katanya. :p ta kisahlah.
anak dia nakal kot. hehehe. :D

Masa ni, aku tengah tade kredit tau.
yela, nk beritahu kabar gembira pd kekasihku. :D
cepat2 aku tebus kredit kat celcom blue!
dpt rm1! lalu segera msg si dia:

Aku: Abi.ayg tebus ni.he.td ayg ckp kt mak abah.
ayg mls nk g temuduga to.tp nk g segamat.
mula2 dorg ta bg.tp ble ayg ckp faizah ngn
syafiqa ikot,dorg tos bg.hu.beshny..!
Dia: Yeke?!terujanya abi bce!..tma ksh tuk mak
abh!!abi dpt jpa ayg!

err. lebih kurg gitu la. :D yg penting, kami teruja.
ya.ya. kami sgt susah nak jumpa. bila da lama sgt ta jpa.
mula la. nak gado la. apa la. ades. ni nak jpa. teruja saje.

ta saba aku nak jpa "Hari Esok!" hehe. :D

btw, kami da lama cadang nak ke gunung ledang bersama.
insyaAllah esok kami akan pergi! gambarnya,
esok akan dipertontonkan..!

says: TERUJA!



0 komen kat sini !: