▷▷20110705

Keje kat umah lagi lumayan kot!

Assalamualaikum and morning geng!!

Haaaa. ni aku nak gitau. sejak aku takde keje ni. mcm2 keje da aku cari kan. ada yg aku da dpt pun. gaji tak seberapa la. jam yg lebih2. pastu aku ada interbiu keje lain lak. gaji, jam sume oke. belum tentu dapat lagi.

pastu, ada membe aku tawarkan keje. gaji da sedap aku dengar. cuma tempat lak jauh sgt. dah tu, bila pujuk mak aku, dia da bagi da. tapi bila pujuk bapak aku, lain lak yg dia offer.
 
dia kata, baik aku duk rumah je. bia dia je bayar gaji. aku cakap, tipu je lebih. dia siap buat sumpah demi Allah kot. dengan syarat, aku buat sume keje rumah TERMASUK MEMASAK!
 
 wakakak! erk, nmpak sgt akak pemalas kan! smpai ditawarkan cmtu skali.

masalah aku cuma bangun tido lambat. bila bangun, mak aku da setelkan sume. mana tak aku da takyah buat apa2 lagi kan? hahaha. so skang, dia nak aku yg buat sume tu dan BANGUN AWAL PAGI!

tapi kan, bila dah ditawarkan cmtu, aku dengan lembut selembut2 hati terus terima. keje taklah susah mana. da memang rutin kot. cuma kena bangun awal jela. dengan memasak. arghhh!! sebenarnya, keje tu pagi je. waktu2 lain aku da bole melengkor!! hahaha!!



duit free2 je masuk. sapa tak setuju kan?

 bapak aku cakap, tawaran dia ni akan berakhir bila aku dapat je keje yg aku interbiu tu. heheh. ni semua utk pancing aku stay kat rumah je, takyah kua ke mana2. pastu, takyah jadi pemalas beno lagi. wakakak!

oke tu aje aku nak cite. babaiiiii!


1 komen kat sini !:

anyah said...

hahahaah xpe la long,
even kite xdpt keje same2,
tp keje kt umah agy slamat kot,
so masak terer2, t if aku dtg segamat aku nk rase masakan ko! ahah~

-anyah