▷▷20110529

Tunggu le korang besok!!

Assalamualaikum dan selamat pagiiiii pun pada anda semua!! oke harini kita patut mulakan dengan senyuman pun kan? tanak senyum ke?? tak payah senyum pun kan lahh! KAHKAH! pekehe aku begini yek? lantak le derr.

Sebenonye aku ni nak menghepikan diri je almaklumla kome harini cuti ye dak? aku kene koje!!! ^cry^ tapi idok ape la kann. pasalnya aku memang nak kumpul duit gamaknya. almaklumlaaaaaa keta da nak kua YAY YAYYYYY!!


tak lama lagi si PAIS leb leb aku tu akan bermadu. aku akan dapat baby boy ^shy^. kale itam gitu. kecit je mcm aku KAHKAH! kecit ke aku ni? kecit leeee tang idong ni haaaaa HUAHUA!
 

lagi satu aku nak gitau mulai besok aku akan mula belogwalking kat belog2 teman2 yg pernah aku kunjungi dulu kala dan teman2 yg setia menjengah belog aku walaupun belog aku penuh sarang tabuan sarang labah2 dan sarang maksiat....erk!! =.=" biol! KAHKAH!


sooooooooooooo, tunggu la besok yeeeee~ ngeeeeeeeeeeeee 

0 komen kat sini !: