▷▷20110530

Kenapa kau suka cari gadoh??

Good Morning rakan belog sekalian. hmmm ni aku nak cite skit ni. perihal aku dengan SANGKEKASIH la hattoiii. bukan pe. aku baru perasan. erkkk. da dua tahun, baru nak perasan HAHA!

kitorang kan kalo tak jumpa, "sayangggggggggggggg, rindunyeeeeeeeeeeeeee". tapi kan kalo jumpe je, "apa hal ko ni????? asik carik pasal je dengan aku!!!!" arghhhhhhhhhhhh!!

mengapakah ini yg terjadi antara kitorang. actually, SANGKEKASIH ni memang terkenal dengan suka menyakat aku. masalahnya dia menyakat aku sampai tahap aku naik angin. selagi aku oke, selagi tu dia menyakat. bila aku naik angin baru dia gelak. dan masa dia gelak tu dah menyakitkan hati aku!!

jadi, bila kua berdua mesti akan bergaduh. bukan lah sampai bertumbuk adik-adik-ipar sekalian. cuma mesti akan bermasam muka. muka geram! satu part je yg besh. bila dia pujuk aku. >,< cukanyaaaaaaaaaaa!!!! HAHAHA!! miang ye dak??

tp tu lah. boleh tak kiranya korang jelaskan, kenapa perkara ini terjadi kat kitorang? KEHKEH! sedangkan da dua tahun. masih mcm ni. =.="


5 komen kat sini !:

~ NANA ~ said...

hahahaha lawak la eciz ni

alaaa biasa la tu gado2 manje kn :P

syAzAnA said...

lu memanggg. ishhh3


eh, seteru. rindu kau tahu!

NuR 'aQiLaH said...

jeleeeeeeeeeeeeeeees!


sobsob Y_Y

Chikova_Araishii said...

eh sweet hoke, jeles nehhhh.

safiyyah osman said...

hahahahahaha...nanti kalau dia sakat ,eciz tumbukbahu dia guna ibu jari..

cara dia macamni

genggam tangan,lpas tue kluarkan sikit ibu jari..nanti akan jdi macam hujung tue tajam..buh kt bahu dia laju2..ahahahaha