▷▷20110401

Kenapa aku lama menyepi??..

Bismillahirrahmanirrahim..


wahhhh!! lama gila wehh aku tak mengupdate belog aku ni kan? kan? hahahah!! almaklum mak bizi wehh!! bizi ke mende?? hentah! aku pung tak pasti apa yang aku bizi kan sangat!


oke lahh! meh aku cer sikit-sikit. cer cite cer cite. kehkeh!! sempat lagi. haha. oke cemni cemni. masa 20hb tujuh duaribusoploh, aku start join dengan GOMOFM. jadi dj la apa la. buat web dan sebagainya. bila aku da sibuk kat sana, aku mula lupa dengan belog aku sndiri.


iklan satttt!! debab tak? debab?? yeahh!! itulah aku! haha.

oke smbung. lepas tu, GOMOFM berpecah dengan warungchat, sbb kesombongan warungchat. kahkahkah!! eh kenapa aku kata gitu?? sebab dia rasa dia punya chatbox naik dan dikenali sebab dia sendiri bukan dengan bantuan GOMOFM. jadi kitorang kena buat chatbox sendiri, maka kitorang mula dari bawah semula. warungchat?? entah la, terkapai2 semula kot. upss!!

dah tu, apa lagi ek? lupa la. lama sangat aku tinggalkan dunia belog ni. haaaa!! bulan 12 duaribusoploh, ADUN Tenang meninggal dunia. maka, kampung aku dan DUN Tenang perlu buat pilihanraya kecil.

aku bertambah la sibuk. sebab apa? sebab aku memang suka menyibuk. haha!! tak tak. sepupu aku tu haa, panggil aku minta tolong dia kat warung dia. maka aku kena lah kerja kat sana. sampai 30 Januari duaribuseblas, betul2 hari mengundi, berlakulah, BANJIR TERBESAR di KAMPUNG TENANG! 

kali pertama aku alami peristiwa bencana banjir. banjir besar lak tu. masa tu, nak keluar dari kampung, kepala blur sangat2. taktau nak p mana. sehelai sepinggang je pergi ke dewan. ishh!! bila ingat saat2 tu. memang agak fobia la. tapi nak dibandingkan dengan TSUNAMI, aku masih bersyukur la. ni hanya banjir. rumah cuma masuk lumpur. air setakat sampai betis je kat rumah aku. itupun kat dapur. yang dulu2 punya banjir, rumah aku tak dimasuki air. mungkin sebab rumah aku sebelah masjid.

haa!! ada beza tak? kihkihkih!! ni la usaha aku diet tahun lepas. heheh.

oke smbung. da habis banjir. macam biasa, aku terus kerja dengan sepupu aku. dan aku sekarang ada lah kerja kan? dari dok melangok kat rumah. ada jugak duit. cuma cuma cumaaaaaa!! aku agak susah nak diet!! sebab, aku keje warung kan. mengadap makanan sokmo. tak tahannn!! sekarang da naik 2kg! hahaha!!! nak turunkan balikkk!!! tolongg!!!

-sekian-




8 komen kat sini !:

mr_mrs mikko said...

wuiiisssh, mmg berubah ah..
diet mcm mna eh yg u amalkan..
share2 laa

NuR 'aQiLaH said...

wah serunuknya.
ade x cara nak kurus selain diet + eksesais? huhu

ZACK ENTRY said...

lama tak dengar citer kak eciz..^^,

chikova said...

puhhh kurus tul ko skng longg :)

iLy_ShE said...

phewiiitttt... makin cunnn laa....

~ NANA ~ said...

eciz....kak nana pon mok mok skrg ni...ngeee

Kumbang Jingga said...

wahhh lihat pinggang ku ramping kan hehehe..ni mesti mkn jus mate 5 dr romzey ni hehehehe

safiyyah osman said...

wau!!!!bestnya..cpat diet blik eciz!!!