▷▷20100811

Pengacara Tv yang kurang ajar !

Salam. cuba korang bayangkan, kalo korang sakit. kritikal. pastu ditemuramah, pengacara tv layan korang mcm ni? apa yang korang rasa? kalo aku, sungguh, aku terus balik. takyah tunggu lagi dah. jom layan video ni.


satu je yang sesuai bagi pada dia untuk ending video ni, PADAN MUKA!

8 komen kat sini !:

ardinihumaira said...

alamak dear.. tenet dni slow tak dapat tgk. huhu.. dni bookmark dulu ey t dni datang lagi ;)

pawaka19 said...

aku tau nape dia gelak sbb suara laki tu macam pondan pastu ada suara batman lak dtg

"Rancangan Menarik Astro Sempena Ramadhan 2010"

hellioz said...

gwa da tgok da neyh
sumpah lawak

gwa pon tergelak kntang punye
gyahahahahahahah

sore dy mcm darth vader meyh~
gyahahaha~

nabilah_2908 said...

suara lelaki sakit tu yg buatkn dia ketawa...

tp...xde la kelakar mana pun suara dia tu...

xpe la..dia dh sedar kesilapan dia.. ;)



jom ke APA KATA HATI pulak,
AYAH..I'M SORRY

Kie-yu said...

kikiki~
sore tak bleh blah
drpd sedih tuka jdk lawak plak

miss lolly a.k.a luvfareda said...

HOOOOOOOOOOOOOOOOO.

LINE SIPUT A.K.A SEDDDDDDDDUT!!!

Ogy said...

heheheeh awak sgt chomel :)

salam ziarah dan salam ramadhan...

nk komen kat shoutbox tak boley le pulak....tgglkan jejak kat sini je ya....nice blog :)

Ogy said...

heheheeh awak sgt chomel :)

salam ziarah dan salam ramadhan...

mama nk komen kat shoutbox tak boley le pulak....tgglkan jejak kat sini je ya....nice blog :)