▷▷20100709

Kantoi la pulak

* Sepasang suami isteri yg telah mempunyai 3 orang anak, sedang 
berbual sambil menonton TV di dalam bilik mereka. Si isteri bertanya 
kepada suami beberapa soalan. 

* Isteri : Bang, kalau saya mati dulu, abang kahwin lagi tak? 
* Suami : Abang rasa, abang mungkin kahwin lagi. Kerana, 
anak-anak kita perlukan orang yang boleh beri perhatian. Makan minum abang 
pun adalah orang yang sediakan. 

* Isteri : Habis, kalau abang kahwin lagi, abang kasi ke dia 
duduk rumah kita. 
* Suami : Yelah. Sebab rumah ni mahal, takkan nak biar kosong 
macam tu saja? 

* Isteri : Abang kasi ke dia guna bilik, kita, toilet kita? 
* Suami : Ya yang, sbb takkan abang nak buat bilik lain khas 
untuk dia. Nanti bilik ni, membazir pulak. 

* Isteri : Abang kasi ke dia pakai almari kita? 
* Suami : Ye yang, almari kita ada 4 pintu takkan nak bagi org 
lain pulak. 

* Isteri : Abang kasi ke dia pakai katil kita? 
* Suami : Terpaksalah yang. Sebab katil kita tu baru je beli 
sebulan. 

* Isteri : Baju tidur saya, pijama dan towel saya? 
* Suami : Takkan itu abang n bagi kakak & adik awak. Jadi, 
drpd tak dipakai, lebih baik kalau abang kasi dia aja. 

* Isteri : Handbag saya, kasut saya, golf set saya? 
* Suami : Itu tak boleh, sebab dia suka handbag kaler maroon, 
kasut dia saiz kecil drpd awak, saiz 5, golf set tak boleh sebab dia 
kidal... 

* Isteri: @#$%????!!!!! 
* Suami: (Dalam hati)Alamak!!


credit to: GELIHATI


18 komen kat sini !:

nabilah_2908 said...

hehehe...tido luar la si suami nmpknya...hehehe...

jom ke APA KATA HATI pulak,
SYUKUR

Kie-yu said...

heh!
da boleh pun

aku kalo dapat laki mcm ni mmg lempangkan aje
berani die psg len pahtu ngaku
wat-da-fish?

cendoi manis said...

hehe...lurus bendul betol si suami...agak nye lps ni si suami akan kenyang mkn penampar...ngeeep~...

xkenalmakexchenta.blogspot.com said...

hahhah..
kantoi yuuu...
...mmg nak kne tue..

alinac lover said...

huaaa..skit hati..hahahhaa

pawaka19 said...

hehe memilih jugak bini baru dia..kantoi suda..

New Entry Pawaka19 Dot Com

"Negara Jutawan Fakir Yang Sebenar"

Faizal The Newscaster said...

hahaha kantoi gila..

@ien_R@z said...

hahaha... kantoi..

habis la laki tu.. dia yg mati dulu kang.. hak3

merah_s said...

kantoi daa... trimakasih..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

mintak2 my hubby tak begitu.

auw

✿Lovillea✿ said...

muahahahaha... gelihati.. kantoiii plak...

Eciz said...

@Kie-yu

KAHKAH tawu tape weyh

Eciz said...

@nabilah_2908

KAHKAH. sah2 tido lua

Eciz said...

@cendoi manis

KAHKAH. kekenyangan la dia. sapa soh kantoi

Eciz said...

@xkenalmakexchenta.blogspot.com

KAHKAH. tu sbb kena hati2 kalo borak dengan bini

Eciz said...

@alinac lover

KAHKAH sampai kamu sendiri terasa ye

Eciz said...

@pawaka19

KAHKAH dia bukan memlih cuma tak kena

Eciz said...

@Faizal The Newscaster

KIHKIH tawu tape weyh