▷▷20100728

Diri aku disebalik dunia blogging !

Salam semua! oke ini entry ke 415. hoho! makin manyak entry aku. yeahh! kali ni aku nak cite serba sedikit tentang diri aku disebalik dunia blog ini! 

Aku ni sebenarnya sangat-sangat pendiam. aku sangat kurang bercakap. ala-ala tak bercakap terus pun ada. tapi tu la, panas baran masih bertakhta! tiba-tiba je bole malatop!

apa kerja yang aku buat, aku akan buat dulu. pastu baru tanya pendapat. dan jenis aku, apa saje pendapat orang, aku amik kisah. misalnya, " eh ko tayah letak header la, bukan cantik pun " dengan serta merta aku buang! [ plis jangan cakap cmtu! KAHKAH! ]

pastu aku paling suka buat kerja belakang tabir. kenapa? sebab aku pemalu weyh! oke, sila percaya dengan penipuan aku tu! KAHKAH! tapi aku ada sikit la malu. eh banyak la. apa sikit lak!
dari sini korang bole tengok betapa pemalunya aku kan? kan? sila kata 'kan!' ;D

lagi satu masa tengah marah pun, korang masih bole tengok rupa aku sedang senyum! begini! pandang bawah le.

oke senyuman paling tak ikhlas aku lemparkan sebab terpaksa senyum sorang-sorang.

tapi senyuman yang aku lemparkan tika marah hanya berusia 2 saat kemudian memek muka aku akan berubah jadi naga! KAHKAH! mana tahan senyum lama-lama. hoho! oke buat masa ni, ini dulu aku nak cite pasal diri aku disebalik dunia blog.

-sekian-

9 komen kat sini !:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

diam tu lebih baik dari berkata-kata yang akhirnye akan mendapat dosa? mane satu yang lebih baik? huhu.. pemalu tu bagus...tapi kalau pemalu sangat tu ..ermmm susah jugak kan kan

amirah said...

kdg2 apa yg org tafsirkan diri kita dalam blog bukanlah diri kita yg sebenar

ZACK ENTRY said...

hai kak eciz..=)

nabilah_2908 said...

setuju dgn Amirah..

dlm blog..nampk mcm peramah jer..tp hakikat di dunia yg sebenar..sngt berlainan.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
DEAR FOLLOWERS

NuR 'aQiLaH said...

elehhhhhhhhhhhhhh

nak tunjok cincin emas itu je kan kan kan

ekekek ;p

E.d.Y said...

ala..pemalunye die...hehe

AbgferOz said...

cisss dia tayang cincin ja tuhh...
hahahaha...

semutcomey said...

minta maaf tuan rumah, aku super busy. haha

pawaka19 said...

adakah ini dinamakan pemalu..;p

"Dark Vader ( Star Wars ) Merompak Bank"