▷▷20100702

Aku sayang kau jela!

Hmm. aku akui memang aku ni kemiangan, kegatalan sikit bila jumpa laki. chat dengan laki. nak tawu sebab apa? sebab aku ni normal la. KAHKAH! kalo tak normal, aku da ngorat perempuan.


tadi sms jiwang-jiwang dengan SANGKEKASIH. salah satu sms kitorang, aku suruh dia makan banyak. tiba2 dia kata tanak. 


kenapa? dia cakap, dia da gemok. nanti aku tinggalkan dia pulak. arghhhhhh! mengapakah! tak patut dia cakap macam tu.


aku suka dia senyum cmni. ceria sangat!


oke, sayang aku bukan terletak pada tubuh dia, atau harta dia mahupun paras rupa dia! sayang aku ikhlas. walau asalnya kitorang hanya kawan, tapi aku mampu sayangi dia sepenuh hati tanpa fikir soal kawan lagi dah dan sayang ni tak pernah berbelah bagi.


memang ngam-ngam untuk dia sorang. tade untuk orang lain dah. memang aku miang memang aku gatal. tapi hati aku tetap untuk dia sorang. tersentuh oke hati aku bila dia cakap mcm tu. macam tak percaya sayang aku pada dia.


dah2. itu je kisahnya. aku ngan dia pun memang hari2 gado. tapi hari2 pujuk. makin la rapat kan. yang penting, ai sayang u all. erk, *nyorok* [ takut SANGKEKASIH sembelih ] KAHKAH!





14 komen kat sini !:

~Ann~ said...

cehhh. :P

MrNamie said...

ahha... bertuah si sang kekasih..waka waka p/s: singgah2 jap ye..hihi

Farid MOFASAD said...

>>>__________________<<<<<

Farid MOFASAD said...

KO GAY KE?

meo188 said...

kisah jiwangkh?

apakah?

slm kenal!

Eciz said...

@~Ann~

ngeh ngeh~ ;p

Eciz said...

@MrNamie

yeah. dia kena akui tu dia sangat bertuah memiliki saya. LALALALALA~

Eciz said...

@Farid MOFASAD

cet!

Eciz said...

@Farid MOFASAD


cis kau! aku perempuan tulen, tahu!! ;p

Eciz said...

@meo188



KAHKAHKAH!

KuBi said...

eciz jom kapel!! wakakakakakaka!!!

Eciz said...

@KuBi




erk. LARIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

nabilah_2908 said...

hehehe..sweet jer...hari2 gaduh..hari2 pujuk.. :)

semoga berkekalan hingga ke akhirnya ya... (^_^)

Raybond said...

saya comel.
saya baik.
saya bijak.

ikut arahan dekat atas tu dah.. nie komen plak...

owh.. nie la kekasih realiti laling ek...