▷▷20100602

Kawan pilih kawan?

Haiiiii selamat pagiii!! Huh! pagi ni terlewat fulok bangun. biasanya sebelum pukul 6 pagi. mengantuk sangat agaknya. terasa ada mende kat pipi KAHKAHKAH apakah itu? lu pikirlah sendiriii! tanda mengantuk sangat la tuu, syiokkkk beno tidur KAHKAHKAH!


ni aku nak cite pasal SAHABAT! bila di alam maya ni. kita terbuka dengan ramai orang. ramah kita, ramailah kawan. jadi, mulalah rasa sayang kat kawan. rapat dan terus rapat! sampai satu masa, MANA KAWAN-KAWAN AKU?? ASIK BUDAK BARU JEEE!


haihh. sifat ni kita taknak okey. dalam berkawan, lagi-lagi di alam maya ni, JANGANLAH KONGKONG DIRI SENDIRI. cuma nak kawan dengan yang itu, yang ini. bila muncul yang baru, tak mawuu dilayan. tak syok. mana nak jadi kawan, kalau tak mawuu layan. 


kalau macam tu, memang susah nak kekal satu persahabatan lagi-lagi dalam ALAM MAYA ni. tak payahlah memilih sangat okey. kesian pada NEWBIE yang baru nak berjinak-jinak tu. nak jugak berkawan. bila tak dilayan, hampa la. makin suram la GB jawabnya. hmm, pikirlah ek. okey, ni pendapat aku. terima kasih


* aku newbie? mestilah, baru 14 tahun kann. KAHKAHKAH tapi da setahun lebih aku berblogging. tak pernah aku anggap itu orang lama atau orang baru. sama di pandangan mata aku. cuma yang menyerlah atau tak je. okey tu je *



1 komen kat sini !:

NU.YA.RA said...

saya mmg baru..ekekeke....malu dow...