▷▷20100501

Aku sangat marah!

Huh! kalau dah ditakdirkan hidup tuu jadi orang sombongan, memang akan sombong lahh kann?? helloo. hengat kau fofular sangat kahh? memang laa, tapi atas dasar hapaa?? piirahh! aku rasa, baik kau jadi yang asal berbanding sekarang. berlagak! sombong! masyaAllah! tak dapat dibendung. punya sopan, tiap entry kau aku komen, tanya itu tanya ini, shoutmix kau pun aku hantar mesej, tapi, tapi, tapi??? apa balasan kauu?? nothing!! vudus!!

cehhh. cakap je, " korang tanya je apa-apa kat komen, nanti aku jawab yee " ( sambil mulut aku ejek-ejek ). tapi?? hampehhh la dolll. menyampahh gilaa! heyyy. aku pun nak ilmu jugakk. nak jugakk tawuu. nak jugakk respon. tapi kalau ini yang kau balas, baik tak payah buat entry tu semua dolll! adakah sebab usia aku, lebih dari kau bertahun-tahun?? nak layan umur bawahan. atau yang 'SAMA' dengan kauu?? helloo. ilmu itu tak mengenal itu semua! arghhh! sungguh! aku benci orang kedekut ilmu tawuuuu?? aku benci orang sombong! sumpah aku benci!!

kalau lah kau kat depan aku sekarang, memang aku dah hempuk-hempuk-hempuk badan kau kasi kembang semula!! arghhh! sakitnya hati aku. dah. dah! cukup! okeyy. kawan-kawan serta pembaca lalu silent reader sekalian, entry nii tak ada kena-mengena dengan kalian. entry ni khas untuk budak tuuu saja.! dan aku tawuuu, dia tak akan baca entry niii! vuduss! sbb?? sbb dia sombong plus berlagak plus riak plus takbur plus segala-gala yang tak menyeronokkan aku letak pada dia! dahh. aku tawuu aku tak sempurna. tak cantik. tak bijak. tak, semua takk! tapi, kau TAK LAYAK layan aku macam nii, paham tak budak 'kecillll'???

9 komen kat sini !:

eja said...

jgn ada benci :D

niseca said...

TERbenci..

lepat said...

Sabar yer..cuba tenangkan diri..kenapa marah2 ni?

niseca said...

tadi. tangan ni gatal2 buka belog budak tu. da lamaa sgt tak singgah belog dia. 1x tgk, sume pesanan yg saya tinggalkn, langsung dia tak respon. org lain, dia respon. terus angin 1 badan.

zameermus said...

uik..x elok marah2,owng ckp klo marah2 nnt cepat tua..=)
apepon chantek header..hehee

niseca said...

1x skala mrh tape, masih awet muda. heheh. gelak banyak marah 1x. b+ muda tawuuu. tenkiuuu komen header. heheh

ainul said...

rileks2,meh jenguk blog saya..http://glasses-merahjambu.blogspot.com/

niseca said...

tgh cuba nak rilex la niii. ;))

chekguisza said...

jangan marah2.. sedih juga yer.. kenapa org lain balas kita dia tak balas.. adik kenal dia ke atau sekadar d alam maya? Sabar je lahhh... dah namanya manusia.. memang macam2 ragam.. senyum selalu yer.. lagi comel.. :)