▷▷20100530

Ada puteri gunung ledang?

Dah. ni haaa gambar masa pegi Gunung Ledang tu
Malas nak banyak cite ekekekek
Kesian korang kena tinggal 
Aku memang suka tinggalkan orang miakakak
Jom tengok! Tapi kan, ada 1 gambar tu, terselit Puteri Gunung Ledang!
Tak caya? tapi dia macam kita gak tau.
Aku pun pelik. 
Masa snap gambar tu, tade pun 'orang' tu
Bila tengok gambar, ada!
Pelik memang pelik!



eh ni bukan puteri gunung ledang tuu. ni namanya aina fahirah memang suka membebel masa mandi pun nak membebel sila sebat dia skang ekekekek.


ni pun bukan haiii takkan tak kenal kot ni jantan ekekek. nama dia afiq faris haihhh sangatlah nakal okeyy ada 3 pusar di kepalanya. paling aktif masa mandi manda!


haishhoo ini pun bukan puteri gunung ledang mana nii tak jumpa-jumpa lagii ye. ni budak kecikk ekekek nama dia tuu dalam gambar da letak ariff fakhrullah. tu tengok dia da menggigil bibir da biru masih lagi nak mandi. duk atas batu pun tanakk haihh punya la suka mandi tak macam kubi tu miakakakak


ni ke puteri gunung ledang tu? heh. mukan mukan! ni bibik agagagag. puan emak ampunnn ekekekek saje je panggil beliau gitu sebab beliau dan incik abah je tak mandi tukang kipas halau lalat kat tempat makan miakakak hamek kau dibuli anak cucu kikikiki



ni diorang 4 beradik. aina aiman afiq dan ariff. heh. mana puteri gunung ledang yang dimaksudkan tuu?? susah betull!


saje nak kongsi gambar nii i like! ariff pandang apa tuu!


ha! yang nii la!! masa gambar ni diambil, 'orang' perempuan baju hitam berdiri tu takde tau! tapi tengok dalam gambar, ada pulak! pelik siot! memang misteri!

1 komen kat sini !:

mohamadfbi said...

camera cun
jenama aper?