▷▷20100425

Suami Isteri sama curang !


Mimi: Abang Joe.. jom la datang rumah I.. I rindu la.. lagi pun suami I pergi oversea tadi..
Joe: Baiklah, malam esok abang pergi tau.. nanti pandai la abang kelentong isteri abang tu.
Mimi: Oh ya.. sebelum datang esok, abang cukur misai kasi licin dulu tau. Abang tahu kan, I suka lelaki yang babyface!
Joe: Alamak.. yang ni susah sikit. Isteri abang suka abang simpan misai cari makan ni, nanti dia marah pulak.
Mimi: Alaaaa.. abang ni nak jumpa I ke, tak nak ni?
Joe: Okeylah! Okeylah sayang. Mimi punya pasal.. apa saja abang sanggup!

Keesokan paginya, semasa Joe hendak pergi ke pejabat dia telah berpesan kepada isterinya, dia terpaksa pulang lewat malam nanti sebab ada 'mesyuarat tergempar'. Semasa di pejabatnya, Joe telah bertindak mencukur misainya sampai licin. Malam itu Joe berdondang sayang dengan Mimi sampai dinihari.
Pukul 4 pagi, ketika Joe balik ke rumahnya, bilik tidurnya gelap. Perlahan-lahan Joe salin baju dan naik ke katil senyap-senyap.
Tiba-tiba isterinya tersedar lalu meraba-raba muka Joe yang licin dalam gelap sambil berkata:


" Kenapa kau tak balik-balik lagi Farid.. kejap lagi suami akak balik..!"

..huh. apa nak jadilah. suami isteri curang. heheh. yg kantoi dungunya, si isteri le. huhu! pdn muka si suami, sapa suruh curang jugak! tu lah balasan.

6 komen kat sini !:

ayue said...

ish3 . sepesen jep laki bini . HAHA .

Nisaeciz said...

haha. tahu tape! ;D

Inamizan said...

rehat sebentar haa...

Nisaeciz said...

inamizan. means? ;)

~ Ann ~ said...

adoi.. hahahaha.. teruk la laki bini camni.. tak tau mana mula dulu.. keh keh keh

Nisaeciz said...

tahu tape. haha. apa nak jadi la. ;p