▷▷20100428

Pendapat tentang background baru

Kali ni aku post pendek je k. Nak bgtau, esok aku pindah India. kenapa? sbb aku da boring dok Malaysia. asik dengar cakap melayu je. nak dengar cakap India pulak. okey? baii.

Huaaaa! kena tipu niiii. mana ada. larat pulakk aku nak ke tempat yang KOMPOM aku akan fening-kefala nanti okeyy. sedangkan duduk di tengah-tengah orang kelantan pun aku dah blurrr tenganga-nganga mulut ailio tak kasi turun, inikan pulak nak dengar bahasa yang takde kaitan dengan MELAYU! aku kalau duduk dengan mat-mat & minah-minah kelantan, aku akan jadi seorang penyoal-siasat! sbb aku nak tauuu apa maksud diorang cakap tuuu. heheh. nak jugakk belajar dikkk. sampai diorang bosan tahap tak boleyy bosan dengar soalan aku last-last diorang cakap loghat johor. huahuahua.

okey stop merepek! aku nak cerita ni, eh bukan cerita la dol, aku nak bgtau, baru tadi mood nak edit background page aku ni tiba-tiba-tiba muncul hentahh dari manaa, mungkin terbit disebalik rimas tengok background yang lama, jadi aku ubahh le weyhh. so, apa pendapat u alllz? berbaloi-baloi ke aku buat sambil kejap duduk-kejap baring-kejap terguling-kejap terlena huwaaa tipu dahh tuu! ada okeyy? atau bolehhlaaa? atau hmmm biasa je! atau cantikkk! ;D

haaa. yang ni yang lama okeyy. sudah bosan tahap tak boleyy bosan daa bila tengokk.
Haaa. ni yang baru punya. apa macam? tak banyak beza, tapi nak buatnya, 1 jam lebih okeyy. tenkiuuu atas pendapat u alllz!

65 komen kat sini !:

feez said...

Salam. ehem.. tak kesah ke nak komen ape ni? I taktahu background ur blog dlu mcmne. sbb ni 1st time masuk. Tapi kn, kenape tak stick 2 colour saja? tak pn paleng byk 3 :

feez said...

eh, jgn marah taw dengan apa I bgtahu tadi. saja nk berkongsi tips. :D

niseca said...

err. " I taktahu background ur blog dlu mcmne" sayang sayang! kan ada gambar? gambar bg lama dgn bg baru. ni kompom tak baca habis kn? atau, atau tak paham? heheh. kaler? boley tgk background je tak? kalau org, mmg ikut colour asal. tapi tulisan, 2 kaler je. BACKGROUND tau, bukan keseluruhan page. mekasehhhh.

niseca said...

haishh. sumpah tak marah, cuma tak bape mengerti. huahua. rilexx. memang tak kisah org komen apa. ;)) thnx tawuuu? ;D

jaya jr said...

ok jee background ni..tulisan laen ngn sblom ni..
tapi warne same

niseca said...

hoye hoye! mekasehhh. ya ya. mmg tema warna itam putih pd tulisan ni, sayang! ;D tenkiuuu tawuuu? nah seposen. :D

liyanaa said...

wahh hebatnyaa . pandai ey buat sndiri :D i tak pandai. act pandai tp mlas wuu

niseca said...

wahhh. hebat sgt ke? huahua. nak bangga ni! haaa. penyakit M tu mmg tak dapat nak dibendung la kan. miahaha. tenkiuuu komenn. ;D

cokie said...

buat sendiri kew?
okla,sweet couple :)
bagusnya wat sendiri...

niseca said...

yes darl! saya buat sendiri tawuu? heheh. sweet? salu gadoo tawuu? huahua. mekasehhh puji. susah2 je. nah seposen. hihih~

deesyggs said...

lawa lawa background neh :))

niseca said...

heheh. tenkiuuuu dee. nah seposennn! ;D

niseca said...

heheh. tenkiuuuu dee. nah seposennn! ;D

niseca said...

heheh. tenkiuuuu dee. nah seposennn! ;D

niseca said...

heheh. tenkiuuuu dee. nah seposennn! ;D

niseca said...

heheh. tenkiuuuu dee. nah seposennn! ;D

niseca said...

heheh. tenkiuuuu dee. nah seposennn! ;D

niseca said...

heheh. tenkiuuuu dee. nah seposennn! ;D

yan yong said...

huhu..ni 1st time dtg...n 1st time gak tgk bckgrnd cm ni..huhu..not bad...comey letak gmbo sndiri...

niseca said...

yeahhh. tenkiuuu. itu mmg minat saya. suka tayang muka! huahuahua. btw, tenkiu komen tawuuu? nah seposen! ;D

pengeRindu said...

huhuhu... menarik dan bersih backgound

niseca said...

iyee? anda pastiii? hurreeeyyy! tak sia-sia mengadap sejam lebihh. touching i tawuu? heheh. tenkiu komen. ;))

niseca said...

iyee? anda pastiii? hurreeeyyy! tak sia-sia mengadap sejam lebihh. touching i tawuu? heheh. tenkiu komen. ;))

akmalhacks said...

ok jer.. klu asyik tengok lame2 mmg la borink.wakkaka

mikro_kokus said...

ok2... cantek n kreatif.......^_^

niseca said...

warkahkahkah! mana tau asik tgk lama2 ni? hahaha. alaaa. nk tgk shoutbox, kena tgk BG jgk kannn? kn? heheh. tnkiu komen. nah duaposenn. ;D

niseca said...

wahhh! tenkiuuuu~ terharu tawuuu? nah tigaposenn! ;D

ARC™ said...

aku ske gmba lame lg sbb gmba family =)

niseca said...

yeszer! saya dah agak! komen begini akan muncul jua! dtg dari kamu akhirnya. nahh, sebagai hadiah, amik singgit ni. huahua. okey. saya tukar itu atas dasar saja2 bkn nak membelakangkan family itu mustahil okeyy. nti da bosan, saya tukar semula tapi yg lebih okeyy. okeyy? ;D

ARC™ said...

ehh bukan kate mblakangkan famili, tp gmba famili tu lg lawa..nampak full

niseca said...

ohhh. maknanya ni silap paham laaa? alalala. maap la pakcik. adik tak perasan. huahua. okey2 kamu menang. nahh singgit lagi, sukaa? dun wory be hapy. saya tetap akan tuka jugak bila da bosann. hekhek. setuju?? ;DD

iedalhabsyi said...

lalink, akak dah letak banner ko kat blog akak, siap link skali, cyg kat ko punya pasal, hehehhe!! :)

niseca said...

kakakkkk!! kenapakah kakak begitu sempurna sekali shinggakan sgup buat begitu? mmg hemsem la kakakku ini! huaaa! akakkk. comelnya armanda!!!

pengeRindu said...

touching touching heheheh... btw salam kenal

pawaka19 said...

xcantik sbb xde chat box nak spam

serol said...

setuju dengan arc~ =)

niseca said...

hapaa? tak ada?? tak nampak kah? di kotak belah kanan. bawak perkataan 'KLIK' ada tertulisnya SHOUTBOX HERE! tiada nampak kah? takpa2. tak cantikk ye? mmg pun. huahua. jangan slhkn mereka kalo tak npk. slhkn jiran mereka. warkahkahkah

niseca said...

yeahhhh! saya pun setuju dgn dia. mcm mana ni? kita serasi laaa. huahua. tenkiuu komenn. nah seposen

yus said...

secara jujurnya.. macam serabut sket.. mungkin font terlalu besar and ada tulisan2 tambahan kat kiri kanan nih..

btw, gambo kapel dua org tu kiut.. ehehehehe :)

niseca said...

okey okey. nak tanya sikit, kamu guna internet explorer ke? sbb td saya view by IE, mmg tulisan npk besar gajah & page saya sangat serabut! tapi saya skg guna GOOGLE CHROME. bg saya, npk tak serabut la. sume ngam2. btw, tenkiuuu komen yee? nak bape sen? nahh tigaposenn. ;D

zaty said...

err , saya gune google chrome . kenape tulisan agak besar jugak yerr ? ke mate saye yg ngantuk . ekekeke . btw , gamba fmly tu lagi hensem kott . yang ini pulak sweet . err , macam mane tuu ? agagaga . jwpnnyer , due-due same . sweet n hensemm ;)

Amir Izzat said...

Amir rasa kena kecikkan sedikit font tue.... amir guna G.C.. kalau kecikkan..mesti cantik punya..

Sya Isya said...

wah, rajinnya tukar background. pandai, ya. sya guna IE, so bila kecikkan view 75%, baru nampak full. kalau 100%, nampak gambar lengan eciz je.

noahdarham said...

salam....
eheee..suka tgok icon kat atas tuh..comey jerk..tp gmbr couple kat belah kanan nih nmpk sikit jerk..aisehhh~

niseca said...

ahaha. ohhh. npk besa jugak ek? bkn pe, ada entry sblm ni, sorg kakak comel tu ckp tulisan kecik sgt. da tu, saya besarkannn! besa sgt pulak ye? okey okey. nti saya kecikkan sikit. heheh. tenkiuu tauu! sweet plus hemsem = saya comel. muahahaha

niseca said...

hah! betul ye? okey la amir. nti kite tuka ek? tenkiuu bg pendapat. kalau tak, saya tatau org sume tgk belog page tebeliak-beliak matanya. heheh. nah duaposen. ;D

niseca said...

heheh. sya. cmne ek. saya kecikkan sikit font tu nti ek. tade la sya tebeliak mata nk tgk kn. kesian sya. ilang selera lak nk terjah belogg saya. tenkiuuu

niseca said...

icon yg mana tu darl? yg pasti, saya mmg tau dia comel. huahua. tgk tuan. huwekkk. nak muntah saya puji diri sdri. gbr tu npk sikit je? mmg nak selitttt je. heheh. kasi kepittt. kot2 jodoh dtg cpt. huahua

alierostam said...

ok la background nie
tulisan pun jelas nak bace..
cute

Sya Isya said...

ok kot kalau kecikkan. masa awal2 sya blajar buat blog, ada terjumpa satu site tu, kat situ kita boleh jadikan blog kita akan kelihatan sama je walau guna apa pun browser. tapi kan, sya pun dah lupa url site tu. masa tu tengah blur2 lagi pasal blog. hehe @_@.

niseca said...

hiyee? tenkiuu. tp ramai demand fasal font saya terlebih besar la. heheh. kena tukar jugak. vetol takk? ;D

niseca said...

alaaaa. nape sya tak save ke url dia atau sya call saya masa tuu? nti da ada, bgtau dgn segera tau! saya belanja sya seorang atok! okey tak? huahua

SweetyMui2 said...

buat sendiri ek..terbaekk :)

niseca said...

hatoiii. terbaekk ka? mekaseehhhh! nah duaposenn. heheh

ASaDa RyutaRo said...

waa.. lawa ni. wlupun hanya cam tukar gambar kat tepi tu je. hihi..

mmg dh lawa seyh.

klu title font kat tepi tu bg kecik sket mybe lagi ok. kecik sangat x best jugak. sakit mata nk menilik. tp klu ter-over besar jd kurang menarik jugak..

*ni komen org yg xde sijil diploma. hee :P

niseca said...

ohhhh. lawa kee? maceh maceh. ni yg bersemangat nii. sat gi mmg nak tukar font pun. bagi kecikk sikit. heheh. tenkiu auuu! nah seposen. ;D

ni balasan komen org yg ada SPM je. ngehngeh

FTN said...

menarik juga background camni..cuma kena tengok full screen baru nampak..i slalu surf window kecik..hehe maklumlah sambil buat keje :P
satu lagi, pada i la, tulisan kat sebelah kiri agak besar, konfius mata nak baca side bar ngan tulisan tu..

> i tak reti la buat background kat blogger..tu pasal mandom je blog FTN..huhu

niseca said...

hey hey hey! tenkiuuu komennn. halalala. kesian dia konfiuss yee? hokey hokeyy. da tuka kicik sikit font afa mcm? ;D

sha-na.szied said...

menarik, tp menggunakan layout putih nmpak cm serabut.
cube gune hitam. mayb cun?

sory tibe2 terjah blog nih :D

niseca said...

alahmakkk darl! b4 this, saya mmg guna BG itam. setahun lebih guna. ni baru 1st time guna putih. kot2 boleyy cerah masa depann gitu. huahua tenkiuuu komen. nahh duaposenn

Anak Perak said...

suka tengok icon kat atas tu.nmpk dasyat

niseca said...

icon yang mana? yang home facebook sume tu bagai? ohhhh. dasat lagi saya mengaumm. huahua. almaklum, saya singa comel. <-- husband cakap

Mr Kamikaze said...

Pada pandangan Arm...blog nie nice, putih dan suci bersih..
Cuman, mgkin text bhgn sidebar kena ubah suai sikit..maybe kasi kecik sikit dan kurgkan warna warni...hehehe

Apa2 pun tetap besh...

niseca said...

suci bersihhh? ahhhh. akakk sukaaa! tenkiuuu. tanak wane wanii kee? alaaa. tak santekk ke cmtuhh? okey-okey kalau ada kesempatan, kite ubah tgk camne nti okeyy? tenkiuu komenn. nah dua biji kelapaa. apakenamengena? huahua. hambik jela org da bagi. huahua

niseca said...

biasa la kn touching2 ni. salam kenallan juaa! ;D