▷▷20090925

Mimpi itu menakutkan..

Assalamualaikum..

Hari ni da 6 hari kita beraya kan.
Kejap je rasanya.
Rasanya, baru hari tu kita start puasa.
Dan yg paling kuat aku rasakan,
da setahun, aku tinggalkan zaman gelap tu.
Alhamdulillah~

Ok lah~
Tujuan aku mengep0st hari ni,
aku nk ceritakan pasal mimpi yg aku alami
mlm tadi. Mmg menakutkan!
Berkaitan dgn teman lelaki yg aku sygi~

Bermula dgn..
Pergaduhan. Gaduh besar.
Kemudian, dia dtg, pujuk.
Dia bawak aku ke rmh dia.
Dia pujuk aku~
Tiba2, dia paksa aku.
Dia rogol aku~ aku tak rela.
Aku nangis2. Dia tampar aku.

*Aku pernah ckp, kalau dia tampar aku, aku takkan maafkan dia & takkan terima dia lagi*

Smbung lagi..
Dia tampar aku berkali2.
Dia tumbuk aku. Dia terajang aku.
Dia buat aku mcm patung.
Mcm binatang. Aku terus nangis.
Aku rayu. Jangan buat aku.
Aku sakit. Tapi, lagi aku nangis,
lagi dia marah. Dia bawak aku naik kereta.
Dia pandu ke tempat yg agak sunyi. *hutan*
Dia keluarkan aku dari kereta.
Dia campak segala gambar2 aku yg ada pada dia.
Dia campak cincin cinta kami.
Lepas tu, dia tinggalkan aku.
Masa tu, malam. Aku, hanya nangis.
Sepanjang dia perlakukan aku mcm tu,
dia asik ckp "selama ni, aku benci kau!"

Aku tinggal sorang2. Aku nangis sorang2.
Aku tak pk takut. Aku cuma pk.
Knp? Knp dia buat mcm tu?
Apa dosa aku? Knp dia terlalu benci aku?
Ya Allah! Bantulah aku.
Aku terus nangis sepanjang mlm..

Dan..
Aku terjaga dari tidur.
Mimpi tu, mcm real.
Aku terasa sangat2.
Betul ke selama ni, dia sygkn aku?
Apa petunjuk mimpi tu?
Ya Allah! Hanya Kau yg tahu perasaanku ini.
Aku sygkan dia. Aku cintakan dia.

Abi, kalau ada salah & silap ayg yg abi taley tima, nyatakan, jangan pendam syg. Iloveu. ~ :(



4 komen kat sini !:

Ivy Metaga said...

kadang2 mimpi hanya mainan tido..

selamat hari raya, dan moga hubungan dgn org terchenta sentiasa bahagia yer...=)

e.c.a said...

Ivy Metaga; thnx a l0t syg. m0ga2 betul la, itu hnya mainan tidur..

yunk said...

game time sleep la shayang!!
dugaan tuk menguji..

diYdoLLy said...

hmm mmg menakut kan cite nih...
hmm cm real pon ade..
tp kan..
dian dnga cite2 nenek dulu...
org kate la kan..
if mmpi ni die akn jd sebalik nye..
mksund nye trbalik la kn..
means iye nye x kan trjd..
hmm doa2 la k..
isyallh sume 2 x kan trjdik..
hehe.. :))