▷▷20090421

nak cite ni..

dulu. aku selalu dikecewakan. dgn jo. dgn syuk. bingai r! :(

boleh dikatakan cinta jugak. dgn jo, cinta buta. dgn syuk, cinta gila.
benci! sepanjang couple dgn dorg, hati ta penah tenang.
aku sdri blur. why aku mesti nak cintakan PLAYBOY seperti mereka!
then, bila org tanya, knp syg depa? apa kebaikan d0rg? alahmak!
i hav n0 answer babe! hehe. d0rg tade kebaikannya. tape la. aku redha.
itu balasan aku salu pemainkan perasaan org tika sekola dulu kot. :(
padan muka!


tp sekarang..


ada byk sgt perubahan. betullah org kata. cinta tu, ta payah di cari.
ta payah di tunggu. ianya akan wujud dengan sendirinya.
mula2, jgn harap aku nak caye tau. tp, dengan kehadiran faiz ni..
aku betul2 sokong serta percaya bahawa cinta itu memang akan hadir sdri.
buktinya, tgk la kebahagiaan kami skang! tersangat bahagia tau!
dia putus dgn xgf dia, atas kehendak xgf nye. aku putus dgn xbf aku, atas kehendak xbf aku jugak.
dan tika itu, aku ta penah contact dgn faiz ag. Tuhan tu gerakkan hati dia.
nak contact dgn aku semula. mula2, jadi kwn sms. pastu kwn b0rak. then, kwn rapat.
1 lagi kebetulan yg aku taley lupa. ta igt lak tarikhnya bila. faiz call aku. dr pukul 12tgh mlm.
spai pukul 3pg. borak tanpa henti. walhal, kredit faiz hanya ada rm5. kit0rang terputus talian pun
sbb bateri aku kong & charger r0sak. korg ta heran kan tentang hal ni? tp ada seronoknya..
pada ketika inilah, baru kami tahu, kami masing2 ada menyimpan perasaan terpendam. CINTA.
dia mengaku. aku mengaku. kami jadi angau. start dr malam itu lah, aku dgn dia mula angau.
entah sejak bila, aku dapat rasakan, aku mulai cintakan dia. sehingga kini.... :)

0 komen kat sini !: