▷▷20090423

luahan rasa oh luahan hati.

aku ni memang dari kecik ag da suka meluahkan rasa di atas ketas. ntah la. mgkn sbb aku ni bukan seorang pemendam kot. mesti nak luahkan. dulu2, tulis atas kertas. patu lipat2 jadi kecik, simpan. byk kali kantoi ngn mak abah. padan muka aku. biasanya, kalo marah yg ta boleh dilepaskan la. lepaskan puas2 kat ketas. err, marahkan mak la, sapa ag. aku dgn mak aku mmg ta bape ngam. nak marah mak, d0sa. jadi, marah atas ketas. sambil tulis, sambil nangis. sedu2 bagai. adoi. patu mak baca, mak pulak marah aku. padanla muka aku. cane beliau boleh jumpa pun aku tatau. :p
itu kisah aku masa kecik2. budak sgt. patu, da pdai beli buku tebal yg pendek. ala2 diary la. tp jenis aku, ta suka tulis pada muka surat yg dekat2. jaoh2. so, nak baca, kena cari sdri la. ada je yg aku tulis. bila baca balik skang, tegelak saje. bila da besa sikit ni, ta byk pasal marah. tp pasal manusia2 yg aku suka & ta suka. bagai rentak, bagai ayat yg aku tulis. kutuk pun ada. adoihai. dari dulu, mulut jaat sguh! eh, tgn yg jaat. hehe. :p
bila da ada komputer, aku mulakan dgn micrsoft word. hehe. macam2 aku tulis. kat situ, lagi mcm2. hari2 ada je citenya. sbb aku mmg suka meluahkan kan. :) yg beshnya, word ni, boleh buat password. apa ag, yg sulit pun aku boleh cite. tade sape boleh buka. suka! tp, skang nak buka balik, da ta igt password! padanla muka. ta dpt nak gelakkan luahan rasa sdri. haha. :p
bila da kenal myspace. aku mencari2. kat mana la aku boleh luahkan rasa di dada. bermula di page aku, macam2 aku letak. da tade nak luahkan, aku letak info pulak. eh mcm2 yg aku letak. bagi korang yg biasa ikuti page aku, mmg tahu le. tiap hari, ada saje yg berubah kat page aku. last2, jumpa blog kat myspace. mula la nak meluahkan macam2. tp ta boleh kongsi. ala2 rahsia gitu. hehe. :p
skang! aku jumpa blogspot pula. seronok. lagi la mcm2 aku boleh luahkan. boleh dikongsi lagi. malah, dpt kumpul kawan juga. adoihai, semakin teruja aku dibuatnya. ! :) so, pani, jgn bosan bila aku byk sgt meluahkan rasa. sbb itu memanglah aku! :D

says: tabiat aku sangat suka menulis & menaip. sbb tu, ada saje aku nak cite. :)
tp: aku masih lagi boleh menyimpan rahsia walaupun aku bukan pemendam rasa. :)

0 komen kat sini !: