▷▷20090412

faiz saje..

aku tatau la kenapa. pale otak asik berangin saje. kejap2 nak marah. silap cikit, angin lebih. yang jd mangsa, faiz le. sapa ag. kesian sgt kt dia. padahal, dia mrh, salah aku. tp aku ni, bingai la. ta bape nk ngaku. pusing2, jd salah dia. aduhai. manusia jenis apa tah aku ni. mmg kesian hbs la kt faiz. bkn pe, aku takut, dia jd mcm bekas2 aku yg dulu. mereka2 tu dulu, mula2 kata saba saje dgn perangai aku, last2, em hampeh jugak. aku ta salahkan d0rang sepenuhnya. [curang,tipu,ta jujur dll] sbb bepunca dr aku juga. ta pdai jaga hati org. ha, itu memang aku ngaku. aku mmg ta bape nk pandai jaga ati org. adus. juga kadang2 ta bape nk phm org. mulut manis siot, bila tang nak buat, ampeh gak. haha. tp, tp, ada tapinya tau. aku skang kan da besa. lebih 20 thn tau. jd, aku mmg cuba nk berubah. spai bila aku nk buat mcm ni kn. so, aku belajar dgn faiz. actually, aku byk lakukan perubahan sbb faiz. 1st, ta malas sgt ag.[punca:salu kena marah dgn faiz sbb mls]. 2nd, bgn td0 da ta lmbt ag.[punca:faiz penah s0h kejut dia bgn pg,sjk dr tu,tos bgn awal]. 3rd, da ta malas nk mdi ag.[punca:faiz suka tgk wc aku kt YM.malu weyh laki sdri tgk ta mdi ag]. 4th, amalan senyum sentiasa[punca:angau kt faiz la!haha]. so, byk gak kn yg positif nye? hehe. itu aku sdri la yg pk. org len, lantak mereka la nk pk apa. apa aku dulik. yg penting, laki aku pnya pk. jd, bila da makin rapat, semakin kerap begaduh. aku rasa kerap begaduh ni sbb aku hampir nk period kot [bak kata faiz la] haha. ada betulnya. mana dia nak tahu, kalau bukan aku yg beritahu kn. hehe. serius, aku terlalu sygkan dia. cinta weyh~ bahagia p0n ye. mana taknya, faiz tu handsome gak tau. comel je. bkn aku je ckp. kwn2 aku pun ckp. klaka pun ye. baik pun ye. [ha, dia ada ckp, baik ke dia, salu sktkn hati aku?] aduh, dia perli ke? haha. bkn pe, dia sakitkn hati aku bepunca dr aku gak. apa la dia tu. sebenanya, kalau nak dikira betul2, 98% gaduh kami ni, punca dari aku. haha. jahat kn aku? pusing punya putar punya belit, da nmpk cm salah dia. 1 perkara yg aku tabik tahap spring BN la tentang faiz tu, DIA TAK PERNAH MENGUNGKIT! aku bangga sangat org mcm tu. apa yg aku ta suka, dia ta penah sebut. yg aku betul2 pasan, pasal panggilan 'baby'. aku penah ckp, ta suka cz dia penah pgl farah 'baby'. jd, sejak hari tu, dia ta penah sebut walau sekali! itu bkn baik namanya? ya Allah! bkn senang nk dpt org mcm ni! aku tahu dia setia, tatau nk ckp cane aku dpt rasa, tp itulah dia. bia la dia pemalu. da kalau itu sifatnya. bia la dia panas baran, da kalau itu emosinya. bia la dia cacat, da kalau itu takdirnya. cinta aku pada dia, takkan pudar.[INSYAALLAH!]. aku terima dia seadanya dia. sbb, asal hubungan kami, bermula dr hati. bkn paras rupa, bkn harta benda bkn apa2 p0n! ianya semulajadi! kami putus dgn bekas kekasih masing2 pun, atas kerelaan mereka. jd, aku terasa, hubungan aku dengan faiz, suci![kadang2 ternakal la] haha. jadi, betul lah kata yang, faiz sinar aku. sinar kebahagiaan aku. yang aku betul2 perasan aku terlalu cinta dia bila, kami gaduh, aku marah tersangat marah, tp hati rindu gle BABI! mmg ta tahan! spai bedebar jntung. terlalu rindu.! faiz, aku mmg sygkan kau! tade duanya!..

0 komen kat sini !: