▷▷20110529

Berat da naik balik! :((

Assalamualaikummmmm!! hoyeahhhh!! sudah selamat kilija haliniiii. sangat memenatkan. weh korang nak tau tak? tanak tau dahh!! aku nak gitau gak. berat aku da turun kan?? kan?? kan laaaa hattoii!! berat aku da turun 10kg tau. 

tapiiii ada tapi lah wehh. sejak aku keje  ni, berat aku naik 5kg.!! ^cry^ so skang, aku nak turunkan balik wehhh!! orang da mula mengutuk aku balik. sampai kadang2 nak ternangissss hattoiii!!

mulai besok, nak bangun sebelum subuh balik!! =.=" tu perkara paling susah, sebab sedapnyaaaaaaaaaaaaaa tido!! heheh!! doakan lahh berat aku dapat turun lebih dari sebelum ni. aku target raya nanti!! berat aku cecah 50kg!! AMIN! oke aku nak tdo! papaiiiii hatoiii la punn. :">

1 komen kat sini !:

Epal merah said...

makin keje salu makin kuwus, cmno ko leh tebaliklak ni long,haha