▷▷20100616

Lawak perempuan lagi hampeh berbanding lelaki kan!

Kadang-kadang aku pelik la. pelik pasaipa? ahh lu nak tau sibuk apa. KIHKIH! ni haa. aku selalu bezakan lawak antara lelaki dengan perempuan.






okey meh aku terangkan. aku ni peminat setia MAJALAH UJANG. kat situ ada PAKCIKDIN selaku pelawak lelaki yang memang merapu tahapapa tapi sumpah lawak dan LADY D selaku pelawak perempuan yang lawaknya alahaiiiii budak kecik pun bole buat!


bukan nak mengutuk ke hapa LADY D oi! kang nangis 13 hari 14 malam pulok! aku tengok idea lelaki dengan perempuan ni memang jauh kan. kalau laki buat lawak, memang lawak habis. aku bole gelak sampai tahap tak bole gelak lagi tau.


tapi kalau perempuan punya lawak, sumpah aku tak gelak. muka ni memang tatap serius macam muka meneran! KAHKAH! 


agak-agak kalau aku baca kartun tu, pastu aku tak gelak, tengok-tengok mesti perempuan pendialognya! ampeh betul. dia tatau ke aku ni penggemar gelak ketawa?


hmm memang bersesuaianlah kan. lelaki 9 akal 1 nafsu dan perempuan 9 nafsu 1 akal. otak laki lebih open dan aktif berbanding perempuan.


aku cakap ni, macam aku ni laki pulak ala-ala nak kutuk perempuan. KAHKAH! AKU PEREMPUAN OKEY!


0 komen kat sini !: