▷▷20100609

Da rujuk balik, kena disiplin!!

Huh! Selamat pagii!
Lately, aku asik bangun lambat je.
Kul 8.30, kul 9. Arghhhhh!
Nape da taley bangun kul 5.30 lagii??

(***)

Huh! Tawuuuu dah!
Ni fasal aku dok chatting sampai ke pagi la!
Chatting2 ni memang buat aku lalai laa.
Nanak tido awallll.
Marah betul! Marah kat diri sendiri.

Bila aku bangun lambat.
Mulalah jadi malas.
Malas hapa???
Malas DIETTTTT!!

Cemana nak kurus dekk??
Haishhh kena disiplin balik niii!

(****)

Aku kena start balik!
Belum terlambat lagi!
Pagi tadi dah start balik.
Tapi masih lagi lambat bangun.
Kul 6.30. Huh! Lambat tuuu.

Nak diet semula!
Dah dah! skang limit chatting smpai kul 11 je!
Taley lebih. sebab kalo kul 12 aku tetap bangun lambat.
Jangan chatting lelebihh!
Okey dah cukup!

(*****)

Sayang dah rujukkkkkkk!!
Yeahhh! Hahah! 
Bila ceraii??
Errr, tade ey??
Tapi semalam macam kena cerai je.
Tapi malam tu jugak da okey.

Tak boleh gaduh lama2.
Hattoiii manyak rinduuu meh.
Yesssss harini da ceria balik!

Tenkiuuu SYA dan ABAM KUBI!!
korang setia bersama walau ku kena cerai untuk 3 jam.
KAHKAHKAH!
Muahhhhh sayam korang~


1 komen kat sini !:

ardinihumaira said...

hehe.. merajuk2 manja la tu... ;) moga bahagia tau

Hai.. Jemput Ke Blog Dni ;)