▷▷20100516

Pengadil Piala Thomas tak adil!


Akhirnya Piala Thomas di menangi oleh CHINA. hmmm LIN DHAN aku akui memang hebat. pantas, Dato' Lim Chong Wei pun dia boleh kalahkan tuu ranking no 1 di dunia okeyyy.


tapi yang aku tak puas hati nyaaa pengadilnya tuuu. tak adil la weyhhh. okeyy tadi aku tengok INDONESIA lawan CHINA. yang betul-betul aku tengok simon santoso dari INDONESIA lawan dengan CHEN JIN dari CHINA.




Ada ke patut. chen jin ada pukul bola tuu dan raket dia terlebih net, pengadil tu kira. bila simon santoso pukul bola tuu dan reket terlebih net, pengadil cakap TAK KIRA!! padahal antara chen jin dengan simon santoso, chen jin yang jauh lebih melebihlebih nya tawuu! sakit betul hati aku!


ni yang rasa nak fikir pengadil tu disogok oleh orang CHINA tuuu! arghhhh~! nampak tak aku marah ni?? nampak? aummmmmm! hah! sila takut sekarang! geram betul bila orang bersikap tak adil ni. pengulas pun cakap tawuu.


apa-apa pun, CHINA ni memang layak menang. diorang memang hebat. pantas pun pantas. suka aku tengok bila LIN DHAN lawan dengan DATO' LIM CHONG WEI. huhu juara lawan juara. rangking no 1 dan ranking no 2 dunia lawan. huhu. akhirnya rangking no 1 tuu fulak yang kalahhh. huhu


bagi aku, MALAYSIA TETAP YANG TERHEBAT!!

1 komen kat sini !:

Amir Izzat said...

awaiq duk maroh-maroh nie..relak... nanti kita serang pengadil tuh... hahaha....