▷▷20100523

Ohh keluarga angkatkuu ilapu nak cium sikitt ekekek

haaaa. nak tengok tak muka anak-anak angkat incik abah dengan puan emak?? ni la diaaa. hehe


 hah. mana aku? mana aku? miakakakak. teka laa kalau tak nak kena hempuk ekekek. yang baju merahh tuu lah pensyarah yang aku cite kat entry lepass. nama hishamudin tapi aku tiruu yang lainn panggill dia pakdin ekekek tak marah punya takut kena lutut la tuuu agagaga. dia ialah yang umur dia da 27 tuu matured okeyyy memang boley sangat jadi ahbang aku agagaga. yang budak paling tinggi tuuu kira berpangkatkan adik dengan akuu nama nazmi umur 20 kira paling bongsu dikalangan keluarga aku.


yang perempuan sebelah incik abah tuu anak angkat lama nama Mc Pah umur 21 agak rapat dengan aku dia nii baikk tapi peramah i likeee ilapu dekk ekekekek adik konon hattuii. 


si tudung putih tuu kakak betul aku yang keluar dari 'kilang' yang sama ekekekek darah sama kot tapi dna tetap sama hattoii. heyyy puan emak terbeliak fulak mata dia kat depan ada orang vogel ke puan emak??? ekekekek incik abah menten senyumm.


sila abaikan yang bertutup mata agagaga tah sapa tak kenal menyebokk terselit saja.





0 komen kat sini !: