▷▷20100505

Haihhh kena tag lagii mmg nak kena!

Hattoii hattoii kawan-kawan yang budiman lagi dikasihi sekali lagii aku di tagg memang nak kena si vudak sorangg nii hattoii malas akakk nak jawab soalann diorang tapi sebab hatii aku nii baik serta sopann lalu berhati mulia akan ku tunaikan permintaan kamuu wahaii sayangku *hattoii sangat menggelikan di situ huahua. nahh aku bgtawuu si CIK ZETY yang miang lagii menggatall nii telahh mengTAG akuu tawuu haa nak kena babab yee?? huahua gurau darl! ni senarai mende alah soalan-soalannya okeyy

Adakah anda happy?

heyyy OPKOS laa aku happyy tawuu tak nampak gigi aku bersusun cun melecunn nii pp sudah naikk menutupi mata aku huahua

Kenapa anda happy?

hattoii bikos haaa bikoss SANGKEKASIH dah tak merajukk lagii hattoii sangat teruja la kawan-kawan

Apakah benda yang boleh buat anda happy?

Apa?? bila aku ketawa, tu lahh yang membuatkan aku happy. kalau aku menangis heyy OPKOS la tengah sedihh kann takan happy fulak huahua terkena kau!

Pernahkah anda menerima tag?

huihhh pernahh. tapi nii kali kedua la. 1st time di tag olehh ENCIK AMIR IZZAT yang nakall tuu

Nyatakan warna yang anda suka

putihh sucii bersihh hitam pekatt menawann dan merahh menyala-nyala ala-ala redmummy gituu haa sempatt sumbat nama sista cunn ituu tengok aku mengipass ini huahua

Senaraikan 5 orang untuk anda tag. tapii aku nakk tigaa jee nak fukul, fukul laa huahua

Ann

Sya Isya

Kak Ida

Nyatakan sifat orang yang anda tag

semua laaa. diorang suka balas komen-komen akuu huahua sangat baikk okeyy fadan muka u allz sebab kena tag haa hamek kau! huahua

Adakah anda happy dengan apa yang anda ada?

yeahhhh bebehh! sangat happy! nak tawuu kenapa?? sibuk jee. ;p

8 komen kat sini !:

amysyaquena said...

salam perkenalan..just follow ur blog..jemput juga ke blog saya ye...

niseca said...

yeahh. salam perkenalann. tenkiuu jengah. ;D

AnastasiaAnn said...

woitttsss ini kejam namanya ini... adeh, ko da tau aku ni happy sokmo. kunonlah.. ahaha.. cesssssssssssssss. aku ramas ramas la budak ni. bweeekk :P

niseca said...

huahuahua sila ramas sekarang. aku tak sabau niii huahua

Sya Isya said...

hatooiii..yang 1st pun x balas lagi, datang lag 1 eh? hehe..nanti lah, bila2 ada masa terluang, and 'ter'rajin nak membalas, InsyaAllah, jawab tag tu. tapi x janji, ya. U know why lah kan, darl.

niseca said...

hattoii haha saja nak nyusahkan sya okeyy. rilexx sya. saya punn tatawuu nak tag sapa tu yang tag sya heheh nak ikutkan malas nak tag sapa2 nanti kata saya sombong fulakk kan. tak paksa tawuu buat bila rasa nak buat jee tengokk betapa baiknya saya huahua

cikzety said...

ahaha. padan muke. wwekwek. bila eciz nak bagi tag pulak. aku bab tag mengetag ni ha memang ai like. haha

niseca said...

nak bagi tag apa ekk. nti kita pk ekk. ;p