▷▷20100515

Dah tawuu nak upload video kat YOUTUBE!

Tolongggg! Hattoii kenapakah dikau wahaii cik eca yang cun lagii sopan santuun? ni haa. kan aku da kata tadi, aku nak buat video. petang tadi da buat satu dah. tapi macam ringkas sangat. jadi tadi fikir-fikir nak lahh buat semula hattoii sangat menyusahkan la cik eca inii.


korang paham-paham jela paham ke?? aku nii kan jenis SANGAT cepat berubah. berubah hati berubah fikiran berubah style dan segala jenis pembolehubah yang ada huahua. boleh tengok kat page blog aku cepat je berubah kann dan yang kali nii agak berpuas hatii laa sebab nampak kemas sikit heheh setuju tak?? setujuu laa kalau tak aku lempang huahua.


bercakap fasal buat video niii, korangggg!! aku dah tawuu cara nak upload kat youtube hiahiahia. sebelum aku stufid la kawan-kawan. tatawuu bagaimana mawuu haplod ituu video hiahiahia. gila vetull. skang aku da vijak tak stufid lagiii yey yey! tawuu dahh nak puji kan? sila puji dengan pantas huahua.


dah dah, ni je cite nye. t video dah siap, siap upload, aku bagi tengok ekkk. da tengok, diam-diam, komen je, jangan kutuk huahua.

1 komen kat sini !:

tOm said...

ada hadiah utk anda.. =P
sila ambil disini ye...

http://nakashimakureno.blogspot.com/2010/05/and-winner-goes-to.html