▷▷20100426

Ohh, nasi ayam buatkan aku ponteng diet??

[credit to MR.GOOGLE EMSEM]
erkkkkk! ahhhh. Alhamdulillah. kenyang dah perut. abah mak baru je balik ni. dengan baik hatinya, diorang belikan aku nasi ayam. ohhh. itu makanan kegemaran aku okey. mana pegi DIET hakuu? halluu! perut aku ni, nak jugak isi berkhasiat! so, harini aku melanggar segala pantang larang bersalin aku. huahua. bersalin hapanya! pantang dalam diet la! tak nampak? betapa lemaknya, karbohidratnya dan yang penting, betapa LAZATNYA makanan di atas? haha. sedap huweyhh! see? aku melawan segalanya hanya kerana makanan kegemaran aku ni. hehe. sapa suruh mak abah aku belikan nasi ayam ni. kan aku dah TERmakan dengan sengaja plus pelahap! huahua. sila salahkan mereka, bukan keluarga mereka. adeih! jadi, hilang segala kebuluran, kebosanan, dan cuma tinggal kerinduan tahap gaban pada SANGKEKASIH! sayanggggg, sat ag iii call uuu okeyy? iii da topup tawuuu? abah lah belikannn. babaiiii. ;)



0 komen kat sini !: