▷▷20091221

Bersawang da belog aku ni. ades

Salammmmm~

Hihi. Lamanya ta berbelog!~
Da besawang belog aku ni.

Smlm, 191209, aku dan dia da genap 9 bulan tau!~
tapi kitorang gado smlm. mlm tadi baru berbaik.
abi, iloveu until the end of my life!~ ;)

Byk yg da belaku tika aku ta bebelog ni.
tapi aku ta bape pasti nak cite cemana.
sedih, gembira, menakutkan, semua ada.

ouh, memang la pengalaman itu mendewasakan kita!~
yang penting, aku sgt merindui kalian yg membaca belog aku ni.

utk pengetahuan kalian, aku masih tade mood nk bebelog.
tapi aku postkn jugak!~ ;D

Nak cite ni.
seseorang tu. da ada couple. pasangan yang disayanginya.
tapi, dia suda pasang skandal. org yg dia suka la. ouh~
kalo la kekasihnya tahu, msti ta dpt maafkn kn?

tu je aku nk cite. hehe.
okey la. babai. mish u tau!~
:):):):):)

0 komen kat sini !: