▷▷20091105

Tah apa-apa

Ketika ini : hujan renyai-renyai
Keadaan : ouh dinginnya kulit ini
Idea : hentam jela labi

guruh berbunyi. tandanya apa?
na hujan? TEBIAT apa? da hujan la!
tapi petir tade. ALHAMDULILLAH! *sambil usap dada*
aku takot petir? sapa kata? *berbisik, MEMANG PUN!*

aku bila hujan cmni.
susah na tido.
bkn apa, sejuk sgt.
nanti menggigil.
argh~ syok kalo ada dia.
eh, sapa dia? GILA KE HAPA? haha.
jgn salah pikir.
na pikir pun, sekati ah.
lu punya hotak. haha.

sayang, hujanla.
sejuk. tolong panaskan boley?
adoi. aku gedik plus miang!
eiuw~ kompom si dia geli-geleman.
haha. oi budak, aku gurau je.
jgn pikir bukan-bukan lak. *1x lagi berpesan*

sebenarnya, aku tade idea na posting apa.
so aku men hentam je.
apa yang terlintas kat hotak ni.
aku taip je.
tangan ni yang miang na taip-taip.
terok kan? haha.
bia la. belog aku. aku punya suka la.

okey la. merapu memang keje aku.
na tido la. awal sangat? *baru pukul 9!*
tapi da nantok. nantok buat-buat!
sayang, masa da time!!
jom masuk tido. haha. babai.

0 komen kat sini !: